• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
6

خدمات دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم آذربایجان غربی ارائه می شود

  • کد خبر : 48781
  • 11 بهمن 1400 - 16:00
خدمات دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم آذربایجان غربی ارائه می شود
یاز اکو - معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام راحل در آذربایجان غربی گفت: پویش لبخند احسان در استان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا،  احسان ابراهیمی افزود: در دهه فجر امسال پویش لبخند احسان با اعتبار یک میلیارد ریال با هدف ارائه خدمات دندان پزشکی در مناطق محروم با همکاری گروه های جهادی دندانپزشکی در استان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری مرحله ششم فاز دوم پویش همدلی و احسان با اهدای ۷۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا با اعتبار بیش از ۲۵میلیارد ریال اجرا می شود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: مرحله هفتم پویش همدلی و احسان اهدایی ۱۸۵۰۰بسته پروتئینی بین زنان باردار و شیرده و خانواده های آسیب دیده از کرونا با اعتبار ۳۷میلیارد ریال اجرا می شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام راحل در آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین در این ایام پویش احسان سلامت نیز در سطح استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها از اول بهمن تا اخر اسفند سال جاری ادامه خواهند داشت، یاد آور شد: ستاد اجرای فرمان امام در استان از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۲۵هزار و ۹۲۳بسته معیشتی و پروتئینی و ۹۶هزار و ۷۶بسته بهداشتی و ۷۲هزار و۵۰۰ بسته آموزشی و کنکور در بین خانواده های نیازمند استان توزیع کرده است.

ابراهیمی ادامه داد: همچنین در سال جاری ستاد اجرای فرمان امام راحل ۱۵۰ ویلچربه کودکان زیر ۱۴ سال معلول و ۳۰۵ بخاری بین خانواده های نیازمند فاقد لوازم گرمایشی در استان اهدا کرده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=48781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});