• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

دست‌های پشت پرده قاچاق طلا در ورزقان/ قانون حمایت از کارکنان ناجا باید اصلاح شود

  • کد خبر : 49364
  • 16 بهمن 1400 - 10:00
دست‌های پشت پرده قاچاق طلا در ورزقان/ قانون حمایت از کارکنان ناجا باید اصلاح شود
یاز اکو - امام جمعه ورزقان گفت: دست‌های پشت پرده‌ای در معدن طلای اندریان وجود دارد که باید دستگاه‌های امنیتی دست‌های این افراد را قطع کنند. چطور تا به امروز این اتفاق نیافتاده است جای سوال است؟!

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، حجت الاسلام والمسلمین پورمحمد در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه مردم متدین روستای اندریان، قاچاقچی نیست، افزود: مردم روستای اندریان ۲۷ شهید و ده ها طلبه تقدیم این انقلاب کرده‌اند و برخی اشخاص سازمان یافته و پشت پرده به نام مردم اندریان چپاولگری می‌کنند، آن امنیتی که ریگی تروریست را از آسمان به زمین می‌کشد، چطور نمی‌تواند از قاچاق سنگ طلا از معدن اندریان جلوگیری کند؟!

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید نابسامانی های اقتصادی دهه ۹۰ جبران و رسیدگی شود، گفت: رهبرمعظم انقلاب در دیدار اخیر خود با صنعتگران با یادآوری سخنان همه صاحبنظران داخلی و خارجی درباره ظرفیت‌های فراوان و امکانات گسترده ایران گفتند: اگر مدیران کارآمد، پرتلاش و دلسوز از این ظرفیت‌ها استفاده صحیح کنند، یقیناً وضع چندین برابر متفاوت خواهد شد.

امام جمعه ورزقان، همچنین ضمن تسلیت شهادت مامور انتظامی، از قوانین پر پیچ و خم استفاده پلیس از سلاح انتقاد کرد و گفت: از مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه انتظار داریم قوانین استفاده سلاح را برای نیروهای پلیس اصلاح کنند تا دیگر شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم.

وی در ادامه به کمبودهای گسترده در زیرساخت‌های شهرستان ورزقان اشاره کرد و گفت: حق و حقوق مردم شهرستان در خدمات اجتماعی از سوی معادن منطقه خصوصا معدن مس سونگون پرداخت نشده است، متاسفانه در ورزقان کمبودهای زیادی از جمله در بخش بهداشت و درمان و جاده وجود داشته و نبود آب شرب، تصفیه خانه آب، پارک، استخر، فاضلاب شهری و… که مردم مظلوم شهرستان را سال‌هاست زجر می‌دهد.

حجت‌الاسلام پورمحمد به استقلال مس سونگون ورزقان نیز پرداخت و گفت: قبل از استقلال مس سونگون، باید جایگاه شهرستان با شفافیت کامل مشخص شود تا بیش از این حق و حقوق مردم مظلوم منطقه پایمال نشود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=49364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});