• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

افزایش فوتی‌های انفجار ساختمان در تبریز/ ۳ فوتی و ۱۰ مصدوم

  • کد خبر : 49441
  • 16 بهمن 1400 - 13:30
افزایش فوتی‌های انفجار ساختمان در تبریز/ ۳ فوتی و ۱۰ مصدوم
یاز اکو - رئیس اورژانس آذربایجان شرقی گفت: حادثه انفجار و ریزش و تخریب ساختمان مسکونی دو طبقه در منطقه یوسف آباد عباسی تبریز سه فوتی و 10 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، فرزاد رحمانی اظهار کرد: عملیات جستجوی محبوسان انفجار و ریزش آوار و تخریب ساختمانی مسکونی دو طبقه در منطقه یوسف آباد تبریز با پیدا شدن جسد پسر ۱۲ساله حوالی ساعت ۲۲ پایان یافت.

وی افزود: روز گذشته (۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰) با وقوع حادثه ۵ دستگاه آمبولانس اورژانس در محل حاضر شدند و تا پایان عملیات ۱۰ مصدوم را به مراکز درمانی انتقال دادند.

رحمانی گفت: پسر ۱۲، ۱۸ و ۲۰ساله فوتی‌های این حادثه دلخراش بودند.

انفجار ساختمان مسکونی در تبریز با تخریب ۵ باب مسکونی و ۳ فوتی و ۱۰ مصدوم /حضور تیم آنست برای جست‌وجوی افراد محبوس شده

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی از امدادرسانی در حادثه انفجار و ریزش آوار منزل مسکونی در تبریز با مشارکت ۴۵ امدادگر و ۲ دستگاه زنده‌یاب خبر داد.

حمید حسین پور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته جمعه ۱۵ بهمن‌ماه، حادثه انفجار گاز در یک ساختمان دو طبقه در تبریز، محله عباسی به طرف دولت آباد، به هلال‌احمر اعلام و بلافاصله ۴۵ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر به همراه دو دستگاه آمبولانس، دو دستگاه زنده‌یاب و سایر تجهیزات امدادی و خودرویی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه تاکنون ۳ کشته و ۱۰ مصدوم به دنبال داشته، عملیات امدادی آواربرداری و جست‌وجوی مصدومان احتمالی گرفتار در زیر آوار ساختمان با یافته شدن آخرین و سومین فوتی دقایقی پیش ساعت ۲۲ شب پایان یافت.

حسین‌پور گفت: در این حادثه، پنج باب منزل دچار تخریب ۵۰ درصدی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی ادامه داد: در این عملیات از حضور تیم آنست و سگ تجسس در منطقه عملیاتی برای جستجوی افراد محبوس شده استفاده شد .

بنا بر گزارش آتش‌نشانی تبریز، با توجه به اینکه مواد محترقه در محل پیدا شده است، احتمال می رود که حجم بالای مواد محترقه و مستحکم نبودن سازه‌های این محل، منجر به بروز این حادثه شده باشد اما علت اصلی حادثه در دست بررسی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=49441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});