• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

۴ پروژه بهداشت و درمان در بناب به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 49437
  • 16 بهمن 1400 - 13:15
۴ پروژه بهداشت و درمان در بناب به بهره برداری رسید
یاز اکو - آئین بهره برداری از چهار پروژه‌ی بهداشت و درمانی در بناب به‌مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، وحید رضایی رئیس شبکه‌ی بهداشت و درمان بناب در این آئین ضمن با اشاره به بهره‌برداری از چندین پروژه‌ی درمانی در این شهرستان اظهار کرد: امروز بیش از ۸۰۰۰ نفر در ماه در اورژانس و درمانگاه تخصصی این بیمارستان از خدمات پزشکی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه کادر درمان در شهرستان بناب به‌خوبی توانستند در ایام سخت کرونایی به مردم خدمت کنند، افزود: اکنون ماهانه بیش از ۳۰۰۰ نفر در درمانگاه تخصصی شیخ الرئیس و بیش از ۵۰۰۰ نفر در اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) خدمات دریافت می‌کنند.

رضایی همچنین یادآور شد: با خدمات گسترده توانستیم بیش از ۵۰ درصد از اعزام بیماران خود به سایر بیمارستان‌های استان را کاهش دهیم.

وی در تشریح افتتاح پروژه‌های درمانی نیز گفت: خوشبختانه دستگاه MRI با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال، بخش دیالیز ۲۰ تخته خوابه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، توسعه‌ی اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره)، مسیر اورژانس جداگانه این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال، آسانسور درمانگاه شیخ الرئیس با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال و همچنین نصب و راه‌اندازی دستگاه اکسیژن ساز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های افتتاح شده در این ایام است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=49437

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});