• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران:

آذربایجان شرقی لاله‌زار شهیدان است/ زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کم از شهادت نیست

  • کد خبر : 51157
  • 28 بهمن 1400 - 14:50
آذربایجان شرقی لاله‌زار شهیدان است/ زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کم از شهادت نیست
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در آیین رونمایی از کتاب "روایت سرخ" تبریز و آذربایجان‌شرقی را لاله‌زار شهیدان خواند و گفت: در تبریز و آذربایجان همواره خون‌هایی ریخته شده که تاریخ‌ساز و اثرگذار بوده‌اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، سید یعقوب مرادی در این آیین ضمن درود به روح انبیاء و اولیاء و شهدای خطه آذربایجان‌شرقی بخصوص شهدای وزارت نیرو، افزود: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کم از شهادت نیست و من امروز تقدیر می‌کنم از عزیزانی که با زحمات خود این کتاب را تدوین کرده‌اند.

وی با اشاره به حرکت تاریخی و حماسه‌ی ۲۹ تبریز، افزود: باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ماندنی شود بخصوص برای قشر جوان که مخاطب اصلی ما هستند. امروزه دشمن می‌داند که جنگ سخت و تجهیزاتی در مقابل ایران فایده‌ای ندارد و باید بدانیم که جنگ امروز، جنگ فرهنگی است و وظیفه‌ی ما این است که نگذاریم جوانان ما دچار یاس و‌ ناامیدی شوند.

وی خاطرنشان شد: ما بیاد دستاوردهای ۴۳ سال اخیر را به همگان نشان دهیم. امروزه صنعت آب و برق در تمامی امور با تلاش جوانان و مهندسان و نخبگان بومی‌سازی شده است و نیازی به بیگانگان نداریم. ظرفیت تولید برق در دوران رژیم ستمشاهی تنها ۷ هزار مگاوات بود در حالی‌که ظرفیت تولید برق ما امروز به ۸۰ هزار مگاوات رسیده است.

مرادی تاکید کرد: خدمت و ایثارگری از هم جدا نیستند. ایثارگران دوران دفاع مقدس به موقع وظیفه خود را به بهترین نحو انجام داده‌اند و حالا نوبت ماست که با خدمت‌رسانی، وظیفه خود را به‌جا بیاوریم.

به گفته‌ی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران کتاب “روایت سرخ” در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در موزه وزارت نیرو جای خواهد گرفت تا مورد مطالعه نسل‌های آتی قرار گیرد.

گفتنی است در پایان این آیین، با حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مشاور استاندار در امور ایثارگران و فرمانده بسیج حوزه یک کارمندان سپاه عاشورا از کتاب “روایت سرخ” خاطرات ایثارگران، جانبازان و آزادگان شرکت توزیع نیروی برق تبریز رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=51157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});