• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
رئیس شورای شهر تبریز در گفتگوی اختصاصی با یازاکو:

شهردار تبریز دیدگاه حراستی به سرمایه‌گذار دارد / مخالفان استیضاح باج گرفته‌اند

  • کد خبر : 51241
  • 29 بهمن 1400 - 9:30
شهردار تبریز دیدگاه حراستی به سرمایه‌گذار دارد / مخالفان استیضاح باج گرفته‌اند
رسول برگی طی گفت و گو‌ با خبرنگار یاز اکو عنوان کرد: عباس رنجبر از مهر ماه عنوان شهردار تبریز را بر خود دارد، چیزی که با گذشت هر روز می‌توانست اثرگذاری مثبتی در مدیریت شهر داشته باشد.

یازاکو؛ پریسا رضاپور _ رییس شورای کلانشهر تبریز گفت: شهردار تبریز دیدگاه حراستی به سرمایه‌گذار دارد و این باعث فراری دادن سرمایه گذاران شده است .
رسول برگی طی گفت و گو‌ با خبرنگار یاز اکو عنوان کرد: عباس رنجبر از مهر ماه عنوان شهردار تبریز را بر خود دارد، چیزی که با گذشت هر روز می‌توانست اثرگذاری مثبتی در مدیریت شهر داشته باشد.
وی با اشاره به پروژه خیابان ارتش تشریح کرد: رنجبر قبل از اینکه شهردار شود مهندس مشاور این پروژه بود.‌
وی ادامه داد: شهردار باید نهایت همت را برای خدمات محلی، پروژه‌ها و غیره انجام می‌داد.
برگی یادآور شد: هر زمان برنامه‌ای از شهردار درخواست می‌کنیم، می‌گوید در حال مطالعه و بررسی هستند این در حالی است که مطالعات باید قبل از شهردار شدن انجام می‌گرفت.
وی ادامه داد: برای مثال برای نخاله‌های پسماند ساختمانی طرحی به شهرداری ابلاغ کردیم ولی بعد از گذشت مدت‌ها ایشان هنوز هیچ برنامه‌ای ارائه نکرده است.
برگی افزود: در خصوص مسائل داخلی و ساماندهی نیروهای انسانی نیز هیچ برنامه‌ای ارائه نشده است. برگی با اشاره به حاشیه‌های برنامه‌های فرهنگی گفت: برای مسائل فرهنگی از شهردار برنامه خواستیم که باز بی‌نتیجه بود، و فقط حاشیه‌هایش برای ما ماند.
رییس شورا در خصوص لایحه ساماندهی حاشیه‌نشینی که از طرف شهردار مطرح شده بود گفت: این طرح دارای ایرادات بود از جمله عدم تعریف بودجه و … داشت به همین دلیل به نتیجه نهایی منجر نشد.

وی گفت: ده ها پرونده حقوقی شکست خورده است.

برگی در خصوص آسفالت‌ریزی‌های اخیر شهر تشریح کرد: بعد از تذکرهای شورا به شهردار، اقدام به آسفالت‌ریزی کرد به نام آسفالت سرد ولی متاسفانه از آسفالت گرم استفاده شد، که دلیل این کار را هزینه زیاد اعلام کردند.

رییس شورا در پاسخ به سوال خبرنگار یاز اکو مبنی بر ارزیابی عملکرد و تصمیم شورا در قبال شهرداری تصریح کرد: شهردار باید قدم بردارد و شورا دستش را بگیرد.
وی ادامه داد: شهردار زمین‌گیر است و اراده و نظری ندارد و شهرداری رو به افسردگی پیش می‌رود.

وی در خصوص اعضای شورایی که استیضاح را امضا نکردند، گفت: آنهایی که باج گرفته‌اند تا استیضاح شهردار را امضا نکنند جواب بدهند، علی رغم مشکلات و مسائل شهردار چرا سکوت کرده‌اند؟

وی در خصوص استیضاح شهردار گفت: این اصولی‌ترین استیضاح است، شهردار تبریز قصد کار کردن ندارد.
وی خاطر نشان شد: شهردار در تعرفه‌ی بودجه می‌خواست به مردم فشار بیاورد و کمبود بودجه را از جیب مردم تامین کند ولی شورا این اجازه را نداد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=51241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});