• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

درهای بسته بخش کشاورزی/ تراکتور سواری دلالان!

  • کد خبر : 51696
  • 02 اسفند 1400 - 12:45
درهای بسته بخش کشاورزی/ تراکتور سواری دلالان!
یاز اکو - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: با فروش مستقیم تراکتور به کشاورزان بسیاری از درهای بسته بخش کشاورزی کلیددار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، الله‌وردی دهقانی امروز با بیان اینکه فروش مستقیم تراکتور به کشاورزان مرتفع‌کننده بسیاری از درهای بسته بخش کشاورزی را به دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: هیچ سهمیه‌بندی و پایشی در توزیع کالا و خدمات، هیچ کجا، منطقی و منتج به نتیجه نشده و نخواهد شد و حتی تبعات همچون ایجاد بازار سیاه و کشیده شدن پای واسطه‌گران و افزایش قیمت را به‌دنبال خواهد داشت.

وی افزود: در این میان این اتفاق برای تراکتور به عنوان وسیله اساسی بخش کشاورزی رقم زده شده که واقعاً حوزه کشاورزی و فعالیت آن را طی این مدت مختل و با مشکلات ایده‌ای مواجه کرده است.

دهقانی با اشاره به اینکه اقدام تراکتورسازی برای فروش مستقیم تولیداتش به متقاضیان، اقدامی اساسی برای کوتاه کردن دست واسطه‌های موجود بین این مجموعه و کشاورزان به عنوان جامعه هدف تولیداتش، تاکید کرد: هیچ اشکال و منافاتی برای این اقدام تراکتورسازی نمی‌توان پیدا کرد بلکه این امر زمینه شتاب و تحرک بخشی به شبکه کشاورزی کشور را نیز فراهم خواهد آورد.

لزوم حمایت از فروش مستقیم تراکتور به کشاورزان

وی، خواستار حمایت از فروش مستقیم تراکتور به کشاورزان و با قیمت کف کارخانه، توسط تراکتورسازی از سوی مجموعه‌های ذی‌ربط و پشتیبانی از سرگیری این فرآیند فروش شد و عنوان داشت: فروش مستقیم و در بازه زمانی کوتاه و جلوگیری از طی پروسه‌های غیرضروری و طولانی برای دسترسی به تراکتور توسط کشاورز مطمئنا جای قدردانی دارد.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی خود برای تسهیل روش‌های خرید تراکتور توسط کشاورز از جمله ارائه تسهیلات خبر داد و گفت: می‌توان رایزنی‌های لازم با مراکز بانکی کشور برای دادن تسهیلات با سود کمتر برای خرید تراکتور توسط کشاورز را نیز انجام داد.

وی، مراجعه خیل عظیم کشاورزان طی دو سال گذشته به وی، برای تسهیل‌سازی خرید تراکتور را یادآور و اظهار امیدواری کرد که تراکتورسازی فروش مستقیم به کشاورزان را به صورت مداوم ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=51696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});