• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

معدوم‌سازی ۲۰ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد در مراغه

  • کد خبر : 57205
  • 17 فروردین 1401 - 15:00
معدوم‌سازی ۲۰ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد در مراغه
یاز اکو - رئیس گروه سلامت محیط و کار دانشکده علوم پزشکی مراغه از معدوم‌سازی 20 تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، پیام امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰ تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در مراغه معدوم‌سازی شد.

وی گفت: این مقدار مواد غذایی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان در بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از واحدهای صنفی و طرح بسیج سلامت نوروزی کشف شده است.

امیرپور افزود: مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در بازرسی از ۹۰۰ واحد صنفی، مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی کشف و معدوم‌سازی شد.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح برای ۱۲۰ واحد عرضه مواد غذایی و خوراکی به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی در تهیه و عرضه مواد غذایی اخطاریه بهداشتی صادر شده است.

به گفته وی، طرح سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند آغاز و ۱۵ فروردین به پایان رسید.

رئیس گروه سلامت محیط و کار دانشکده علوم پزشکی مراغه‌: این طرح در راستای نظارت بر ارائه غذای سالم در اماکن تهیه و توزیع و عرضه مواد خوراکی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به رسیدگی سریع به شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۹۰ به متخلفان بهداشتی هشدار داد در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های مرتبط با سلامت مردم بر اساس مقررات موجود با جدیت با خاطیان بهداشتی برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=57205

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});