• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

اصناف و بازاریان تبریز، جزو مودیان خوش حساب هستند

  • کد خبر : 53000
  • 10 اسفند 1400 - 9:45
اصناف و بازاریان تبریز، جزو مودیان خوش حساب هستند
یاز اکو - مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی گفت: اصناف و بازاریان تبریز، جزو مودیان خوش حساب هستند و تعامل قانونی و سازنده بسیار نزدیکی بین اداره کل امور مالیاتی و اتاق اصناف وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، عیسی اورج زاده در جلسه‌ی هم اندیشی هیأت رئیسه اتاق اصناف تبریز اظهار کرد: رویکرد تعامل منطقی با مودیان و اصناف محترم از اولویت‌های اصلی اداره کل است و در این راستا، از برگزاری جلسات هم اندیشی در راستای رفع مشکلات صاحبان مشاغل استقبال می‌شود.

وی، با تاکید بر اینکه اصناف و بازاریان همواره پیشتاز انجام امورات خیریه هستند، افزود: اصناف و بازاریان تبریز همواره در امورات خیریه و عام المنفعه پیشتاز و پیشقدم بوده و از ظرفیت خوبی در انجام این امورات برخوردار هستند و در مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور فعالی داشته‌اند.

رئیس اتاق اصناف تبریز نیز در این جلسه ضمن تاکید بر همکاری و تفاهم متقابل اداره کل با اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، این امر در بهبود شرایط اقتصادی و رونق تولید کمک شایانی خواهد کرد و خوشبختانه همواره بین اتاق اصناف و امور مالیاتی استان، رابطه دوسویه و مثبت برقرار است.

سید حبیب هاشمی در این دیدار از تعامل منطقی و قانونی اداره کل امور مالیاتی استان با تشکل‌های صنفی و اتحادیه‌ها قدردانی کرد و افزود: این رویکرد منطقی به یقین در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان و همچنین تبیین منویات رهبر معظم انقلاب در راستای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، موثر و سازنده خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=53000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});