• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
سرمایه‌گذار و مجری آزادراه تبریز - سهند مطرح کرد:

برای اجرای آزادراه تبریز سهند همه دارایی‌ام را فروختم/ سرمایه‌گذار را فراری ندهید

  • کد خبر : 53393
  • 12 اسفند 1400 - 20:00
برای اجرای آزادراه تبریز سهند همه دارایی‌ام را فروختم/ سرمایه‌گذار را فراری ندهید
یاز اکو - اسماعیل برزگر گفت: دولت پول من را بدهد دستش را می‌بوسم و می‌گویم خداحافظ. با این رویه فقط سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شمس، «اسماعیل برزگر» سرمایه‌گذار و مجری آزادراه تبریز – سهند در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بنده طبق مصوبه مجلس و هیات دولت و با برگزاری مناقصه پروژه را برعهده گرفتم. موضوع محرمانه‌ای هم نیست و نمایندگان مجلس بجای آنکه متن قرارداد را از من بخواهند از وزارت راه بگیرند.

وی افزود: روشنایی آزادراه جزو طرح و قرارداد نبود که بنده آن را اجرا نکرده باشم. بخواهم نیز نمی‌توانم و باید طرح روشنایی در هیات دولت به تصویب برسد.

سرمایه‌گذار و مجری آزادراه تبریز – سهند با بیان اینکه بنده از مهر ۹۷ عملیات اجرایی پروژه آزادراه تبریز_سهند را آغاز و پروژه‌ای که سال‌ها راکد بود را ظرف ۲۱ ماه به بهره‌برداری موقت رساندم و نواقص آن اعم از آسفالت و نیوجرسی و… را تکمیل کردم، اظهار کرد: برای آغاز پروژه ۵۶ میلیارد تومان در تهران زمین فروختم که اکنون ارزش آن ۴۰۰ میلیارد تومان است. در رشدیه تبریز ۱۰ هزار متر واحد مسکونی را متری ۳ میلیون فروختم و اکنون همان‌ها متری ۲۵ میلیون است. آنوقت دولت فقط به من ۶۰ میلیارد وام ۲۱ درصدی داده و برای آن ۳۰۰ میلیارد تومان تضمین گرفته است‌.

وی ادامه داد: در این پروژه هم سرمایه‌گذار و هم پیمانکار ضرر کرده است. اگر من این پروژه را برعهده نمی‌گرفتم اکنون با هزینه‌های کنونی دولت با یک هزار میلیارد تومان هم نمی‌توانست آن را اجرا کند.

برزگر در پایان خاطرنشان ساخت: اکنون اگر دولت پول من را بدهد دستش را می‌بوسم و می‌گویم خداحافظ. گناه من سرمایه‌گذار چیست؟ با این رویه فقط سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=53393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقای برزگر هیچ کس منکر حق و حقوق شما نیست مشکل اینه چرا مردم باید بدهی شما رو بدن؟!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});