• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

زلنسکی خطاب به پوتین: برای گفتگو بیا، ولی نه مثل گفتگو با ماکرون در یک‌ فاصله سی متری

  • کد خبر : 53429
  • 13 اسفند 1400 - 11:30
زلنسکی خطاب به پوتین: برای گفتگو بیا، ولی نه مثل گفتگو با ماکرون در یک‌ فاصله سی متری
یاز اکو- مسئله می خواهم مذاکره کنم نیست، فکر می کنم باید با پوتین صحبت کنم. جهان باید با پوتین صحبت کند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از قفقاز اینفو، این مطلب را ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین برای رسانه ها بیان کرد.
زلنسکی گفت: راه دیگری برای توقف این جنگ نیست. چون من مجبورم با پوتین مذاکره کنم. چونکه من صادقانه برخورد می کنم. من در جریان همه مسائل هستم. از نگرانی های ابراز شده توسط رئیس جمهور پوتین نیز آگاه هستم. فکر می کنم باید مذاکره کنیم. ما مجبوریم بدون هیچ پیش شرطی مثل مرد مذاکره کنیم. نمی دانم چه اتفاقی برای او افتاده است، اما وقتی به کارهایش نگاه می کنم، چیزهایی وجود دارد که برایم جالب است. من می خواهم در مورد همه چیز با او گفتگو کنم.
زلنسکی افزود: چنین فردی ممکن است مرد بزرگی برای کشورش باشد، اما این نسل به جای او تصمیم نخواهد گرفت. آیندگان در مورد او تصمیم خواهند گرفت که آیا وی شخصیت تاریخی داشت یا نه. بلکه او در آینده من را به یادش بیاورد ولی مهم این است که به نیکی بیاد بیاورد.
رئیس جمهور اوکراین در ادامه گفت: از ما چه می خواهی؟ سرزمین های ما را ترک کن. اگر الان نمی خواهی بروی، با من سر میز مذاکره بنشین. من آزادام، راحت با من بر سر یک میز بشین، مطمئن باش گاز نخواهمت گرفت، از فاصله ۳۰ متری با من حرف نزن، همانطور که با مکرون صحبت کردی، آخر ما همسایه هستیم.بیا با من گفتگو کن، ما تهدیدی برای شما نیستیم، ما تروریست نیستیم. من یک آدم معمولی هستم، با من بنشین و گفتگو کن. از چی میترسی؟

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=53429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});