• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

عدم پرداخت مطالبات شهرداری هشترود توسط ادارات دولتی

  • کد خبر : 54591
  • 21 اسفند 1400 - 12:45
عدم پرداخت مطالبات شهرداری هشترود توسط ادارات دولتی
یاز اکو - شهردار هشترود از عدم پرداخت مطالبات شهرداری توسط ادارات دولتی خبر داد و گفت: شهرداری یک اداره خودگردان است که با دریافت عوارض و هزینه صدور پروانه نسبت به واریز حقوق کارکنان، عمران شهری و تنظیف محلات به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، مهدی پورصادق، خاطر نشان کرد: اگر اداراتی که به شهرداری بدهکار هستند تا آخر سال جاری نسبت به پرداخت بدهی خود به این اداره خدمات رسان اقدام نکنند، علاوه بر این‌که اخطار کتبی به اداره کل مجموعه فرستاده خواهد شد؛ به مجموعه قضایی نیز معرفی خواهند شد.

وی افزود: مطالبات شهرداری هشترود که نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال از ادارات و بیش از ۴۰ میلیارد ریال از مردم است اگر به موقع به حساب شهرداری واریز شود این اداره می‌تواند خدمات بهتر و بیشتری را به شهروندان ارائه دهد.

وی اظهار کرد: اولویت شهرداری در آخر سال جاری و در سال آینده بهسازی ورودی‌های شهر، لوله گذاری برای جمع آوری آب‌های سطحی، کابل کشی برای روشنایی بیشتر در فضای سبز، تهیه و نصب چراغ‌های تزئینی، چمن کاری، گل کاری رفوژهای موجود در شهر و نصب المان‌های مختلف خواهد بود.

پورصادق اضافه کرد: بعد از بارش‌های سنگین، برف و نمک پاشی خیابان‌ها و معابر، کارکنان خدوم شهرداری نسبت به تنظیف و شستشوی کلی شهر و لکه گیری با آسفالت اقدام کرده‌اند که نیازمند است مردم هشترود با عوامل شهرداری همکاری‌های لازم را برای داشتن شهری تمیز داشته باشند.

وی یادآور شد: عوامل آب و هوایی و بارش‌های پی در پی کار را برای انجام پروژه‌های مختلف برای بلدیه چی‌ها با مشکل روبرو کرده است اما ما سعی می‌کنیم شهر را برای زمان تحویل سال نو آماده کنیم.

وی از رانندگان تاکسی‌های شهری نیز خواست تا نسبت به تنظیف هر چه بیشتر و بهتر وسائط نقلیه عمومی خود اقدام کنند و در جابجایی مسافر کلیه پروتکل‌های بهداشتی ائم از ضد عفونی و زدن ماسک را رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=54591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});