• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

فعالیت جدی بخش خصوصی در استان/ اتاق بازرگانی تبریز از فعال‌ترین اتاق های کشور/سرمایه‌های معادن بزرگ آذربایجان شرقی در داخل استان استفاده شود

  • کد خبر : 55256
  • 26 اسفند 1400 - 10:00
فعالیت جدی بخش خصوصی در استان/ اتاق بازرگانی تبریز از فعال‌ترین اتاق های کشور/سرمایه‌های معادن بزرگ آذربایجان شرقی در داخل استان استفاده شود
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی گفت: اتاق بازرگانی تبریز یکی از فعال‌ترین اتاق‌های بازرگانی در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی اتاق تبریز، عابدین خرّم عصر در جلسه‌ی فوق العاده‌ی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهوری در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: اتاق بازرگانی تبریز یکی از فعال‌ترین اتاق‌های بازرگانی در کشور است.

وی افزود: بخش خصوصی در استان با فعالیت جدی سرمایه‌ی خود را برای اعتلاء کشور پای کار آورده ‌است.

خرم گفت: از زمانی که مسئولیت استانداری آذربایجان شرقی را پذیرفتم شاهد یک بخش خصوصی فعال و جدی در این خطه بودم که سرمایه‌های خود را برای اعتلای کشور پای کار آورده‌اند.

سرمایه‌های معادن بزرگ آذربایجان شرقی در داخل استان استفاده شود

وی با بیان اینکه بخش دولتی استان هم تمام‌قد در کنار فعالان بخش خصوصی خواهد بود، گفت: دولت بدون هیچ‌گونه بهانه‌تراشی و سنگ‌اندازی، مسیر تولید و سرمایه‌گذاری را تسهیل می‌کند تا آذربایجان شرقی، نگین درخشان حوزه تولید و اقتصاد کشور باشد.

خرم افزود: حرکت خوبی در استان آغاز شده است ولی ما خود را راضی به وضع موجود نمی‌بینیم و نقشه راهی تهیه کرده‌ایم تا وضعیت مطلوب را نشان دهد و باید برای رسیدن به رشد اقتصادی بالای هفت درصد تلاش کنیم که این امر ممکن نیست مگر با همکاری بخش خصوصی و سایر بخش‌های دولتی.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی موضوعات و مشکلات مطرح شده در این جلسات حتما پیگیری خواهد شد، گفت: یکی از درخواست‌های ما در اولویت قراردادن ظرفیت و سرمایه‌ی معادن بزرگ آذربایجان شرقی در داخل همین استان است که نقش مهمی در گردش مالی استان دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=55256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});