• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
7

تداوم نظارت بر رعایت ضوابط عرضه کالا و خدمات در نمایشگاه بهاره تبریز

  • کد خبر : 55301
  • 26 اسفند 1400 - 12:30
تداوم نظارت بر رعایت ضوابط عرضه کالا و خدمات در نمایشگاه بهاره تبریز
یاز اکو - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از جشنواره فروش بهاره در محل نمایشگاه بین المللی تبریز ، از تداوم نظارت بر رعایت ضوابط فروش و عرضه کالا و خدمات در این رویداد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان شرقی،یوسف پایدار برگزاری فروش بهاره را در راستای تامین اقلام مورد نیاز مردم بویژه در ایام پایانی سال عنوان کرد و گفت : رعایت دقیق درصد سود قانونی و مصوب و همچنین صدور صورتحساب و درج قیمت کالا و خدمات از مهمترین بخش های نظارتی در این رویداد بوده و به هیچوجه اجازه تضییع حقوق مصرف کنندگان و شهروندان را نخواهیم داد.

وی با اشاره به استقرار گروه های ویژه بازرسی سازمان صمت استان در محل برگزاری نمایشگاه به منظور رسیدگی به تخلفات احتمالی صنفی ، تصریح کرد : با متخلفین صنفی حسب ضوابط برخورد قانونی خواهد شد و شهروندان عزیز می توانند شکایات و گزارش های خود را از طریق درگاههای مختلف سازمان صمت بویژه سامانه تلفنی ۱۲۴ مطرح نمایند.

گفتنی است پیش از این صابر پرنیان، رئیس سازمان صمت استان نیز در بازدید از واحدهای عرضه کننده کالا و خدمات در نمایشگاه بین المللی تبریز ضمن بررسی میدانی نحوه فعالیت غرفه داران در خصوص رعایت ضوابط صنفی و حقوق مصرف کنندگان تاکید کرد.

ششمین نمایشگاه تخصصی تجارت عمومی دو (فروش بهاره) مانند سال‌های گذشته در محـل نمایشـگاه بـین‌المللی تبریز در سالن‌های پروین اعتصامی و شهریار برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز از ۱۷ الی ۲۷ اسفند ماه از ساعت ١۵ الی ٢١ دایر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=55301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});