• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6

وزیر اقتصاد ترکیه عنوان کرد: اعتماد بازیگران بازار به اقتصاد ترکیه افزایش یافته است

  • کد خبر : 55529
  • 29 اسفند 1400 - 10:30
وزیر اقتصاد ترکیه عنوان کرد: اعتماد بازیگران بازار به اقتصاد ترکیه افزایش یافته است
یاز اکو_نورالدین نباتی، وزیر خزانه داری و دارایی ترکیه گفت: واقعیت این است که بازیگران بازار اقتصاد ترکیه از عزم ما، مسیر و گام هایی که باید در پیش گرفتیم مطلع بودند، و در حال حاضر اعتماد به اقتصاد ترکیه را افزایش یافته است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تی آرتی نورالدین نباتی وزیر خزانه داری و دارایی پس از دیدارهای خود با مدیران ارشد و سرمایه گذاران شرکت های مالی بین المللی ترکیه در لندن با بیان اینکه از روز اول روی کار آمدن خود جلساتی با فعالان بازار داخلی و خارجی داشته است، گفت:بزرگترین مشکلی که در دو سال اخیر همه دنیا با آن مواجه شده تورم فزاینده است و ما یک سری اقدامات برای کاهش تورم انجام دادیم و خواهیم داشت.

وی افزود: اطمینان کامل داریم ، اعتماد به ترکیه وجود دارد و وضعیت اقتصاد ترکیه با بهبود شاخص های کلان اقتصادی افزایش خواهد یافت.

اقتصاد ترکیه در برابر شوک ها بسیار مقاوم است

نباتی تصریح کرد: اخیرا تصمیم گرفته ایم برای کاهش تاثیر منفی افزایش قیمت جهانی انرژی و کالاهای غیر انرژی بر قدرت خرید خانوارها، کاهش مالیات بر ارزش افزوده در مواد غذایی و برق اعمال شود.

نباتی با تاکید بر اینکه اقتصاد ترکیه مقاوم است، گفت: کشور ما سال ها با سیاست های موفق تجارت خارجی خود با پویایی به مسیر خود ادامه می دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=55529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});