• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6

بارش برف و کولاک در آزادراه تبریز – زنجان و مسیر کلیبر – ورزقان در جریان است

  • کد خبر : 55559
  • 29 اسفند 1400 - 13:00
بارش برف و کولاک در آزادراه تبریز – زنجان و مسیر کلیبر – ورزقان در جریان است
یاز اکو - معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: هم اکنون بارش برف و کولاک در برخی راه های ارتباطی استان از جمله آزادراه تبریز - زنجان و کلیبر - اهر - ورزقان در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، غلامرضا رسول زاده، روز یکشنبه افزود: با توجه به ادامه بارش برف و کولاک در سطح آذربایجان شرقی در چند روز آینده، رانندگان برای تردد در این راه ها به ویژه مناطق کوهستانی و گردنه ها، احتیاط کرده و خودرو خود را به زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

وی اظهار داشت: به دنبال بارش برف روز گذشته راه ارتباطی حدود ۴۵ روستای استان واقع در مناطق کوهستانی شهرهای اهر، کلیبر، ورزقان و بستان آباد بسته شده است و راهداران تلاش می کنند در اسرع وقت راه ارتباطی این روستاها را بازگشایی کنند.

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان کنونی سایر راه های شریانی، اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در آنها در جریان است ولی رانندگان برای تردد در آن ها با احتیاط رانندگی کنند.

رسول زاده، راه های تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را بیش از ۱۴ هزار کیلومتر اعلام کرد و ادامه داد: مردم و مسافران از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگوست، در خصوص وضعیت راه ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب و از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده ها استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=55559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});