• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

کشف و معدوم سازی ۵ تن شیر خام فاسد در عجبشیر

  • کد خبر : 55635
  • 01 فروردین 1401 - 19:51
کشف و معدوم سازی ۵ تن شیر خام فاسد در عجبشیر
یاز اکو - مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی از کشف و معدوم سازی پنج تن شیر خام فاسد در عجبشیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی، امیرحسین بهداد با اعلام این خبر اظهار کرد: کارشناسان نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان عجبشیر در راستای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۱، طی گشت زنی کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان عجبشیر با همکاری نیروی انتظامی به یک کامیون حمل شیر مشکوک شده و پس از بررسی‌های اولیه، غیر قابل مصرف انسانی بودن آن تشخیص داده شد.

بهداد ادامه داد: این کامیون فاقد پروانه بهداشتی معتبر حمل شیر خام بوده و به‌صورت غیر مجاز اقدام به حمل‌ونقل شیر می‌کرد و همچنین پس از انجام آزمایشات مربوطه مشخص شد، شیر فاسد و غیر قابل مصرف است.

وی افزود: پرونده مربوطه پس از تکمیل به مراجع قضایی شهرستان منتقل شد و با اخذ حکم مربوطه از دادستان شهرستان، مقدار پنج تن شیر خام توسط نیروی انتظامی معدوم سازی شد.

وی در پایان از تمام هم استانی‌ها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بهداشتی در زمینه‌ی فرآورده‌های خام دامی مراتب را از طریق شماره تلفن گویای ۱۵۱۲ این اداره کل که در تمام شهرستان‌ها نیز فعال می‌باشد، در میان بگذارند، تا کارشناسان بتوانند موارد گزارش شده را بررسی و با متخلفین بهداشتی برخورد قانونی کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=55635

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});