• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

دریافت عوارض در اتوبان تبریز_ سهند خوشایند نیست/ نباید سرمایه‌گذار را پشیمان کرد

  • کد خبر : 56589
  • 12 فروردین 1401 - 19:00
دریافت عوارض در اتوبان تبریز_ سهند خوشایند نیست/ نباید سرمایه‌گذار را پشیمان کرد
روح الله متفکر آزاد در ارتباط با اخذ عوارضی در اتوبان تبریز_ سهند گفت: صورت مسئله خوشایند نیست ولی نباید سرمایه‌گذار را پشیمان کنیم.

یازاکو؛ افخم ابراهیمی _ روح الله متفکر آزاد با بیان اینکه کم لطفی دولت قبل نسبت به حوزه مسکن موجب شد تا نواقص در مساکن مهر جدی‌تر شود، گفت: خوشبختانه مجلس یازدهم و دولت جدید نگاه ویژه‌ای به بخش مسکن دارد.
به گزارش خبرنگار یاز اکو در سهند، وی گفت: طرح جهش تولید مسکن نه تنها به معنای حل مشکل مسکن است بلکه موجب رشد و رونق و اشتغال چندین حوزه‌ی مرتبط با مسکن نیز می‌شود.
وی توسعه‌ی شهر سهند را فرصت مغتنمی برای اسکو توصیف کرد و اظهار داشت: توسعه‌ی شهر سهند با وجود ظرفیت‌های بالا می‌تواند اثرات مثبت و اتفاق‌های کم‌نظیری را برای اسکو رقم بزند.
وی با اشاره به مشکل آب در شهرستان اسکو گفت: طرح‌های بلندمدت و میان‌مدت برای مقابله با تنش آبی در دستور کار است. امیدواریم با تکمیل پروژه‌ی انتقال آب رودخانه ارس به تبریز شاهد کاهش مشکلات بخش آب باشیم‌.
وی بهره‌برداری غیر اصولی و غیرمتعارف از سفره‌های زیرزمینی را غلط دانست و گفت: الگوی چاه‌های غیر مجاز سال‌هاست به غلط ادامه دارد و اثرات منفی آن را بر محیط‌زیست شاهد هستیم.
وی تاکید کرد: نباید به بهانه‌ی تامین آب با خالی کردن سفره‌های زیرزمینی باغ‌های شهر اسکو را نیز از دست بدهیم.

نباید سرمایه‌گذار را پشیمان کرد

روح الله متفکر آزاد در ارتباط با اخذ عوارضی در اتوبان تبریز_ سهند گفت: صورت مسئله خوشایند نیست ولی نباید سرمایه‌گذار را پشیمان کنیم.
وی تاکید کرد: هرکسی که  برای آذربایجان خدمتی کند و یا قدمی در توسعه و رشد آن برمی‌دارد باید حمایت شود.
نباید خلف وعده کنیم چراکه تضمین امنیت سرمایه‌گذاری باید مدنظر قرار گیرد و نباید فراموش کرد این متضمن سرمایه‌گذاری‌های بعدی است.
وی تصریح کرد: اگر مخالف وارد شدن فشار بر مردم هستیم به معنای نادیده گرفتن حق و حقوق سرمایه‌گذار نیست و باید تدبیری شود تا اصل و سود به سرمایه‌گذار بازگردد.
وی در خصوص محرمانه خوانده شدن قرارداد اتوبان تبریز_ سهند گفت: طبق قانون هر آن‌چه منافع عمومی را در برمی‌گیرد نمی‌تواند محرمانه باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=56589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});