• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲

  • کد خبر : 56805
  • 14 فروردین 1401 - 19:00
پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲
یاز اکو - بیت‌کوین در دو هفته گذشته مقاومت ۴۵ هزار دلار خود را شکست و حالا همه منتظر رشد بیشتر این ارز دیجیتال هستند. بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ چه می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تجارت‌نیوز، پیش‌بینی‌های مختلف از قیمت بیت‌کوین و بازار ارزهای دیجیتال زیاد است. برخی رسیدن زمستان رمزارزها را هشدار می‌دهند و برخی دیگر عقیده دارند بازار رشد می‌کند. اما تعداد کسانی که به رشد امید دارند بسیار بیشتر است. وبسایت NEXTAdvisor در گزارشی نوشت: بیت‌کوین به دنبال جنگ اوکراین و بعد از فرمان اجرایی رمزارزها شروع به رشد کرد. فرمان اجرایی کمک زیادی به بازار رمزارزها در بلندمدت می‌کند.

«بیت‌کوین حالا در محدوده ۴۵ هزار دلار قرار دارد و حدود ۵۰ درصد زیر سقف قیمتی معامله می‌‌شود. اما با این حال این ارز دیجیتال چند برابر سال قبل خود ارزش دارد. اینگونه نوسان‌ها برای بیت‌کوین چیزی نیست.»

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲

افراطی‌ترین مخالفان ارزهای دیجیتال عقیده دارد بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ تا ۱۰ هزار دلار ریزش می‌کند اما خب بعد از رشد اخیر بازار به نظر بعید به نظر می‌رسد.

کیت والاتمن، متخصص ارزهای دیجیتال در رابطه با روند بیت‌کوین در ۲۰۲۲ گفت: بیت‌کوین در سه ماه آخر سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

صنعت کریپتوکارنسی در حال ورود به دوره‌ای جدید است. دوره‌ای که شرکت‌های بزرگ به سمت کریپتوکارنسی می‌روند. این می‌تواند به ظهور دنیای متاورس کمک کند و ارزهای دیجیتال هم بیشتر پذیرش می‌شوند.

جورین تیمر، مدیر جهانی در fidelity Investment عقیده دارد بیت‌کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد اما نمی‌تواند زمان دقیقی را برای این قیمت حدس بزند.

کیانا دانیال، بنیانگذار invest diva و نویسنده کتاب سرمایه‌گذاری آدمک‌ها در ارزهای دیجیتال گفت: آنچه من از بیت‌کوین انتظار دارم نوسان قیمت در کوتاه‌مدت و رشد در بلندمدت است.

اتفاقات مهم در سال ۲۰۲۲

علاوه بر فرمان اجرایی رمزارزها انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ اولین ETF بیت‌کوین از نوع اسپات در بازار بورس آمریکا شروع به کار کند. کارشناسان عقیده دارند اولین ETF بیت‌کوین می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی قیمت این ارز دیجیتال داشته باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=56805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});