• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

آزادسازی بیش از ۲۲ هکتار زمین راکد صنعتی در اردبیل

  • کد خبر : 57209
  • 17 فروردین 1401 - 17:00
آزادسازی بیش از ۲۲ هکتار زمین راکد صنعتی در اردبیل
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در پی برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری، بیش از ۲۲ هکتار زمین راکد صنعتی در اردبیل آزادسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، محمد اهلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری، بیش از ۲۲ هکتار زمین راکد صنعتی در اردبیل آزادسازی شد.

وی افزود: هدف از برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری که با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و طرف‌های قرارداد برگزار می‌شود، رسیدگی به وضعیت قراردادهای راکد است تا در صورتی که زمینی از سوی سرمایه‌گذار بلاتکلیف مانده و به صورت راکد رها گشته، تعیین تکلیف شده و اراضی به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: در صورت عدم آزادسازی این اراضی راکد، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک‌های صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه‌گذاران واقعی ارائه شود و شهرک‌های صنعتی، جولانگاه دلالان و سفته‌بازان خواهد شد.

بررسی ۱۳۰ قرارداد راکد در سال ۱۴۰۰

اهلی ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته، ۵ جلسه هیات حل اختلاف و داوری در شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد که در این جلسات، تعداد ۱۳۰ قرارداد راکد مورد بررسی قرار گرفت.

وی تشریح کرد: این بررسی‌ها به فسخ و آزادسازی ۲۲ هکتار زمین صنعتی منجر و به تعدادی از قراردادها نیز مهلت دوباره برای اجرای طرح صنعتی داده شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی از صاحبان قراردادهای راکد دعوت کرد تا هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل طرح صنعتی خود اقدام کنند، در غیر این صورت قراردادهای راکد با حکم قضایی خلع ید و فسخ خواهند شد.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون، موظف به بازپس‌گیری اراضی راکد از صاحبان قراردادهای راکد و بلاتکلیف هستیم، گفت: بر اساس قانون هرگونه خرید و فروش اراضی و یا واحدهای تولیدی، خارج از مجوز شرکت شهرک‌های صنعتی وجاهت قانونی نداشته و به طور حتم، موجب ضرر و زیان خریداران خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=57209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});