• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6

۴۴۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی تخصیص یافت

  • کد خبر : 58552
  • 28 فروردین 1401 - 10:00
۴۴۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی تخصیص یافت
یاز اکو - معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: امسال ۴۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های ملی و استانی این نهاد در روستاهای استان تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حسین اکرمی وش، روز یکشنبه افزود: کل طرح های مصوب این نهاد ۶۹۹ پروژه ملی و استانی است که امسال برای ۵۶۰ پروژه اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار مصوب اجرای این طرح ها ۴۶۷ میلیارد تومان است، اظهار داشت: از این میزان حدود ۹۵.۵ درصد اعتبار برای اجرای این طرح ها تخصیص یافته و حدود ۲۲ میلیارد تومان از اعتبار مصوب تخصیص نیافته است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان کنونی عملیات اجرایی ۵۶۰ پروژه در سطح استان در حال انجام بوده و از کل پروژه های استانی ۱۰۶ پروژه نیمه تمام مانده است که امسال برای ۸۴ پروژه اعتبار تخصیص یافته و این پروژه ها به اتمام می رسد.

اکرمی وش، با بیان اینکه با تخصیص قیر رایگان از سال ۹۴ تاکنون حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح معابر استان اجرا است، ادامه داد: در سال جاری از محل تخصیص قیر رایگان یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح معابر روستاها اجرا می شود.

وی یادآوری کرد: تخصیص قیر رایگان و آسفالت معابر روستایی استان از سوی این اداره کل با کمک و هماهنگی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها انجام می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=58552

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});