• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

شهرک سرمایه گذاری مشترک خوی با ترکیه راه اندازی شود

  • کد خبر : 58799
  • 29 فروردین 1401 - 12:00
شهرک سرمایه گذاری مشترک خوی با ترکیه راه اندازی شود
یاز اکو - نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس خواستار راه اندازی اتاق بازرگانی مستقل در خوی شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، عادل نجف زاده در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن مسائل مربوط به حوزه های صنعتی ، تجاری ،اقتصادی و بازرگانی خوی با اشاره به جایگاه ارزشمند خوی در مبادلات تجاری و اقتصادی منطقه و بعنوان نزدیکترین مسیر ریلی و زمینی به ترکیه و اروپا اظهار کرد: ضروری است اتاق بازرگانی مستقلی در خوی تشکیل شود تا مراجعات تجار و بازرگانان و کسبه به مرکز استان به حداقل برسد.

وی ارتقا جایگاه اداری اداره صمت خوی را خواستار شد و گفت: خوی در حال تبدیل شدن به بهشت سرمایه گذاران کشور است و ضروری است چارت تشکیلاتی اداره صمت خوی و حوزه اختیارات این اداره ارتقا پیدا کند.

نجف زاده همچنین خواستار راه اندازی شهرک سرمایه گذاری مشترک خوی با کشور ترکیه شد و گفت: با راه اندازی این شهرک می توان در جذب سرمایه گذاران خارجی به خصوص سرمایه گذاران ترک در اسرع وقت اقدام و به نتیجه رسید.

فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این جلسه با اشاره به تلاش ها و تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال در سطح کشور گفت: مشکلات و نیازهای خوی در بخش صنعت ،معدن و تجارت در اسرع وقت رسیدگی می شود.

وی دستورات لازم را برای راه اندازی اتاق بازرگانی مستقل خوی،ارتقا چارت سازمانی اداره صمت خوی و راه اندازی شهرک صنعتی مشترک بین خوی و ترکیه را صادر کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=58799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});