• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تسهیل می شود

  • کد خبر : 59178
  • 31 فروردین 1401 - 18:00
آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تسهیل می شود
با تعامل سازمان زندان ها و موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تسهیل می شود

به‌ گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز در دیدار با معاون سازمان زندان های آذربایجان شرقی، از آمادگی این موسسه برای بررسی و رفع مشکل زندانیان جرائم مالی غیر عمد قبل از محبوس شدن آنها خبر داد.
سیروس نائبی توتونچی گفت: این موسسه در راستای خدمات حمایتی خود به مقروضین مضطر و نیز کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، آمادگی دارد قبل از زندانی شدن افرادی که حکم حبس گرفته اند، پرونده آن ها را پذیرش و بعد از بررسی و تحقیق، در مورد رفع مشکل آنها اقدام کند تا مانع حبس رفتن آنها شود.
وی افزود: در این راستا لازم است خانواده های گرفتار با معرفی نامه سازمان زندان ها و مدارک مستند روز های دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح به بخش مقروضین مضطر موسسه مراجعه نمایند.
عضو هیئت مدیره موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز نیز در این دیدار بر حمایت این موسسه از خانواده های زندانیان غیر عمد تاکید کرده و گفت: حمایت معیشتی از خانواده های زندانیان غیر عمد یکی از ده ها خدمات حمایتی این موسسه می باشد.
حاج حبیب چوخاچیان همچنین از کمک های این موسسه به اشتغال محبوسین غیر عمد بعد از آزادی از زندان خبر داد و افزود: حتی از زندانیانی که بعد از آزادی، توان مالی برگشت به دیار خود را نداشتند در قالب افراد ابن السبیل حمایت شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=59178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});