• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
1

برنامه ریزی برای احیای گردشگری سلامت در استان اردبیل

  • کد خبر : 59313
  • 01 اردیبهشت 1401 - 15:00
برنامه ریزی برای احیای گردشگری سلامت در استان اردبیل
یاز اکو - استاندار اردبیل بر تدوین فرایند ساماندهی مسافران ورودی از مرز بیله سوار به استان اردبیل و راهنمایی آنان به مراکز درمانی و یا گردشگری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سید حامد عاملی در جلسه بررسی وضعیت گردشگری سلامت استان که با محوریت مسافران ورودی از مرز بیله سوار برگزار شد ، خواستار اطلاع رسانی پزشکی ، نحوه رفت و آمد و استفاده از وسایل نقلیه داخل استان، مراجعه به مراکز درمانی و پزشکان مرتبط و مراکز گردشگری و اقامتی به مسافران در حین ورود به استان شد.

وی با اشاره به احتمال بازگشایی مرزها در اردیبهشت و افزایش ورودی مسافران از مرز بیله سوار به استان که بیشتر با اهداف درمانی مراجعه می کنند ، بر ساماندهی مجموعه هایی برای راهنمایی مسافران ورودی تاکید کرد.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به برنامه های پیشنهادی از سوی برخی دستگاه ها در راستای راهنمایی مسافران ورودی از مرز بیله سوار خواستار جمع بندی و ارائه این برنامه ها تا قبل از بازگشایی مرزها شد.

عاملی ایجاد مجموعه های درمانی برای پذیرش اولیه مسافران ورودی از مرز را ضروری دانست و گفت: مسافران ورودی اطلاعات کاملی از مراکز درمانی استان ندارند و لازم است با ارائه راهنمایی در راستای ساماندهی گردشگران سلامت استان اقدام شود.

در این جلسه مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی، رییس جهاد دانشگاهی و مدیر کل گمرک استان، برنامه های پیشنهادی برای راهنمایی مسافران ورودی از مرز بیله سوار که به قصد درمان وارد استان می شوند ، را تشریح کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=59313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});