• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
در بازدید استاندار آذربایجان‌شرقی و شهردار تبریز مطرح شد؛

تاکید بر تسریع اجرای عملیات عمرانی و تکمیل پروژه بزرگ مقبره‌الشعرا

  • کد خبر : 60026
  • 07 اردیبهشت 1401 - 20:24
تاکید بر تسریع اجرای عملیات عمرانی و تکمیل پروژه بزرگ مقبره‌الشعرا
یاز اکو - شهردار تبریز به همراه استاندار آذربایجان‌شرقی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه مقبره‌الشعرا بازدید کرد.

به‌ گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار صبح امروز به همراه عابدین خرم، حکیمه غفوری ناظمی مدیرکل ارشاد اسلامی ، جمعی از مدیران شهرداری تبریز و نمایندگان میراث فرهنگی با حضور در مقبره‌الشعرا، از آخرین وضعیت این پروژه بازدید کرد.

در این بازدید بر تسریع اجرای عملیات عمرانی و تکمیل پروژه بزرگ مقبره‌الشعرا به عنوان یک میراث تاریخی و فرهنگی شهر تبریز و آماده‌سازی آن برای بازدید گردشگران و میهمانان تاکید شد.

بازدید از محوطه بیرونی و صفه‌های شمالی و جنوبی، فضای زیرزمین، مقبره استاد شهریار، مقبره قائم مقام فراهانی، محوطه امامزاده سید حمزه، خانه هنر، پارک و فضای سبز مجاور در دستور کار صبح امروز شهردار تبریز قرار گرفته بود.

در خلال این بازدید، جلسه‌ای نیز با حضور استاندار، شهردار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد تا در خصوص چگونگی تسریع اجرا، مرمت، بهسازی و تکمیل این پروژه‌ تبادل‌نظر شود.

مجموعه مقبره‌الشعرا از جمله پروژه‌های نیابتی است که شهرداری تبریز حضور فعالی در آن دارد. احداث صفه‌های شمالی و جنوبی مجموعه، تعویض و مرمت کف‌پوش‌های پارک مقبره‌الشعرا، ساماندهی ورودی این مجموعه، حذف انواع موانع فیزیکی و بصری، حصارزدایی و حذف نرده‌های محوطه پارک، ساماندهی سیستم‌های نورپردازی، تعمیر نیمکت‌ها و فضای سبز از جمله اقداماتی است که توسط شهرداری تبریز در این مجموعه در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=60026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});