• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2
در آستانه روز کارگر صورت گرفت:

تقدیر فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان با اهدا گل از کارگران تراکتورسازی

  • کد خبر : 60294
  • 09 اردیبهشت 1401 - 21:02
تقدیر فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان با اهدا گل از کارگران تراکتورسازی
زمينه همکاري دو جانبه ارتش و تراکتورسازي بررسي شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران،فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان در آستانه روز کارگر با حضور در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران ضمن دیدار با مدیرعامل این مجموعه، در خطوط تولید مستقیم با کارگران گفتگو و با اهداء گل از تلاش این عزیزان قدردانی کرد.
در حاشیه این مراسم امیر سرتیپ دوم امیر حسین شفیعی با اشاره به اهداف حضورش در این واحد صنعتی و تولیدی گفت: حضور در گروه مقدس و معظم تراکتورسازی که نه تنها قطب صنعت و افتخاری برای آذربایجان، بلکه برای کشور می باشد به منظور عرض خسته نباشید و خدا قوت به کارگران و مدیران جهادی این مجموعه که سربازان عرصه تولید هستند و همچنین در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری که به تولید و نقش آن تاکید دارند صورت گرفته تا زمینه تعامل ارتش و مجموعه تراکتورسازی در راستای اهداف تولیدی کشور فراهم شود.
وی درباره همکاری ارتش و تراکتورسازی گفت: تفاهم و همکاری باید از طریق ستاد مرکزی نزاجا صورت گیرد و برای همین منظور بسته های پیشنهادی تراکتورسازی در اختیار فرماندهی نزاجا قرار می گیرد تا براساس توانمندی، نیازمندی، تجهیزات و امکانات دوطرف نسبت به همکاری دوجانبه تصمیم گیری کلان صورت گیرد.
امیر شفیعی در عین حال ضمن اشاره به اینکه باب تعامل نزاجا و تراکتورسازی فراهم است تاکید کرد: تراکتورسازی در بحثهای نظامی گری می تواند قدرت و بازوی توانمندی برای کشور باشد.
این فرمانده ارتش ابراز امیدواری کرد با تلاش کارکنان و مدیران تراکتورسازی شاهد فردای بهتر از امروز برای این مجموعه باشید که مطمئنا با محقق شدن این امر شاهد توسعه صنعت کشور و مهمتر از آن تحول در عرصه کشاورزی کشور خواهیم بود.
مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز در حاشیه این دیدار ضمن تقدیر از حضور نیروهای ارتش در جمع کارگران تراکتورسازی در آستانه روز کارگر، آن را مستندی بر توجه ویژه نظامیان و ارتش به عرصه تولید و صنعتی دانست که مورد تاکید همیشگی رهبر معظم انقلاب بوده و است.
مصطفی وحیدزاده این حضور را مایعه مباهات و دلگرمی اعلام و تاکید کرد: دیدن فرزندان این مرز و بوم در این لباس مقدس احساس امنیت و آرامش را در بین عامه مردم ریشه دارتر می کند احساس امنیتی که گاهی فراتر از خود امنیت می باشد چرا که با باورها انسان مانوس شده است.
وی تاکید کرد: در سایه این احساس و اطمینان از امنیت و وجود جان بر کفان عرصه نظامی هست که ما می توانیم در عرصه تولید به توفیقات برسیم.
وحید زاده نیز با اعلام آمادگی برای همکاری دو جانبه مجموعه تحت مدیریتش و نزاجا تصریح کرد: باتوجه به قابلیتهای که در تراکتورسازی وجود دارد و همچنین دانش فنی و تکنولوژیکی بخش نظامی کشور که همیشه یک گام جلوتر بوده زمینه همکاریهای موثری در تولید برخی از قطعات و همچنین استفاده از دانش فنی مدرن بین دو مجموعه وجود دارد که باید برای محقق شدن آن برنامه ریزی و هم اندیشی شود.
وی در پایان ضمن تبریک روز کارگر به همکارانش و همه کارگران زحمت کش کشور، کارگران تراکتورسازی را بزرگترین سرمایه و داشته خود دانست که مدام به آنها بالیده و اگر نبود دستان پرتلاش و پینه بسته این عزیزان افزایش ۸۵ درصدی تولید تراکتورسازی محقق نمی شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=60294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});