• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

محرومیت در ملکان مشهود است

  • کد خبر : 61231
  • 17 اردیبهشت 1401 - 14:19
محرومیت در ملکان مشهود است
یاز اکو- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه محرومیت در ملکان بیش از سایر شهرهای استان جلوه می کند، تاکید کرد: وظیفه ما در وزارت این است تا با فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری کمک کنیم تا این عقب افتادگی تا حدی جبران شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، عزت الله ضرغامی در بازدید از کمپ گردشگری مبارک شهر در ملکان گفت: این منطقه با توجه به موقعیت جغرافیایی و دید مناسب نسبت به دشت، زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری دارد و ما باید با معرفی این مکان و تامین برای تجهیز این منطقه از این فرصت به عنوان یکی از دیدنی ترین مکانهای شهرستان بهره ببریم.
وی گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا تا حد زیادی کنترل شده است و طبق پیش بینی ها اکنون با سونامی سفر مواجه هستیم که از عید نوروز امسال آغاز شده و تا تعطیلی های بعد از ماه رمضان ادامه داشته است.
ضرغامی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم با برنانه ریزی صحیح به خصوص در مناطقی که امکان داشت تعداد زیاد مسافر به بحران تبدیل شود را مدیریت کنیم.
 وی تاکید کرد: اولویت ما در حال حاضر اجرای طرح هایی برای توزیع سفر در تمام مناطق کشور است به خصوص مناطقی که دارای پتانسیل و ظرفیت های تاریخی و بوم گردی هستند.
 ضرغامی تقویت و توسعه بوم گردی را یکی از برنامه‌های این وزارت دانسته و اعلام کرد: در این زمینه راهنمایی های لازم انجام می‌شود و همچنین مجوز لازم برای افراد علاقه مند صادر شده و در صورت لزوم می‌توانیم وام در این زمینه تخصیص دهیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=61231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});