• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

واردات بار از طریق ناوگان ریلی آذربایجان بیش از یک برابر افزایش یافت

  • کد خبر : 61898
  • 21 اردیبهشت 1401 - 16:00
واردات بار از طریق ناوگان ریلی آذربایجان بیش از یک برابر افزایش یافت
یاز اکو - مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: میزان واردات بار از طریق حمل و نقل بین‌المللی ناوگان ریلی منطقه آذربایجان در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱.۱۱ برابر ( ۱۱۱ درصد) افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمدرضا قربانی، روز چهارشنبه افزود: در این مدت ۱۷ هزار و ۲۹۵ تن بار از طریق این ناوگان ریلی وارد کشور شده است در حالی که میزان بار وارد شده در فرودین سال گذشته از طریق این ناوگان هشت هزار و ۱۹٨ تن بود.

وی با بیان اینکه میزان صادرات ناوگان ریلی منطقه آذربایجان نیز در فروردین سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد یافته است، اظهار داشت: در این مدت ۳۰ هزار و ٨۲۹ تن بار از مبدا تبریز به مقصد ترکیه صادر شده در حالی که میزان بار صادر شده در مدت مشابه سال گذشته ۲۷ هزار و ۷۳۱ تن بوده است.

میزان جابجایی مسافر از طریق ناوگان ریلی

مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: میزان جابجایی مسافر از طریق ناوگان ریلی این منطقه نیز در فرودین سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٨۶ درصد افزایش یافته است.

قربانی، ادامه داد: در این مدت ۱۷۱ هزار و ۴۶۵ مسافر از طریق ناوگان ریلی منطقه آذربایجان جابجا شده است در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۱۲٨ مسافر بود.

وی یادآوری کرد: این تعداد مسافر جابجا شده از طریق ناوگان ریلی این منطقه شامل ۱۴۹ هزار و ۱۵۵ مسافر بین شهری و ۲۲ هزار ۳۱۰ نفر مسافر حومه ای است.

قربانی، افزود: میزان افزایش تعداد مسافران بین شهری و حومه ای جابجا شده در فروردین امسال از طریق ناوگان ریلی منطقه آذربایجان نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ٨۳ و ۱۱۰ درصد افزایش داشته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=61898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});