• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

این افراد یارانه نمی‌گیرند+تصویر

  • کد خبر : 61977
  • 22 اردیبهشت 1401 - 11:15
این افراد یارانه نمی‌گیرند+تصویر
یاز اکو - اگر حداقل یکی از شرایط زیر را دارید، مشمول دریافت کمک حمایت معیشتی نمی شوید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از دنیای اقتصاد، این افراد یارانه نمی گیرند!

 اگر حداقل یکی از شرایط زیر را دارید، مشمول دریافت کمک حمایت معیشتی نمی شوید.

چرا برخی افراد، مشمول یارانه جدید نشدند؟

داریوش ابوحمز ه در گفتگویی اینستاگرامی به عمده سوالات درباره “توزیع عادلانه یارانه ها” پاسخ داد.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به چگونگی ثبت نام جامانده یارانه جدید گفت: طی روزهای آتی سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها سامانه‌ای را برای ثبت نام جاماندگان یارانه‌ جدید تدارک می‌بیند. مردم نگران نباشند، به کسی ظلم نخواهد شد. 

داریوش ابوحمز ه در گفتگویی اینستاگرامی به عمده سوالات درباره “توزیع عادلانه یارانه ها” پاسخ داد و در مورد چگونگی دریافت یارانه جدید توسط جاماندگان اظهار کرد: افرادی که پیش‌تر، از دریافت یارانه انصراف داده بودند و یا تازه ازدواج کرده و تشکیل خانواده داده‌اند و یا به هر دلیلی جاماندگان دریافت یارانه هستند، نگران نباشند. سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها طی روزهای آتی سامانه‌ای را در این خصوص تدارک خواهد دید تا جاماندگان یارانه‌ در آن ثبت نام کنند. 

وی با بیان اینکه بعضا پدر خانواده به دلیل تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف داده و اکنون فرزندان به‌طور مستقل تشکیل خانواده داده‌اند و نیازمند دریافت یارانه‌ هستند، ادامه داد: جاماندگان یارانه می‌توانند در سامانه‌ای که به زودی تدارک دیده و اطلاع رسانی می‌شود مشخصات خانوار و سرپرست خانوار را ثبت کنند، اطلاعات آنان سنجیده می‌شود و اگر این افراد جزء دهک ۱۰ نباشند، به آنها یارانه اختصاص خواهد گرفت. 

ابوحمزه همچنین با اشاره به نگرانی جاماندگان از یارانه نسبت به عدم دریافت یارانه تاکید کرد: دولت حتما این سامانه را برای ثبت نام جاماندگان تدارک خواهد دید، مردم نگران نباشند، به محض اینکه سامانه آماده شود، اطلاع رسانی خواهد شد و به کسی ظلم نمی‌شود. 

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا برای برخی از افرادی که پیش‌تر یارانه ۴۵ هزار تومانی را دریافت می‌کردند اکنون یارانه جدید واریز نشده است؟ توضیح داد: برای ۹۰ درصد افرادی که تا پیش از سیاست جدید دولت، یارانه ۴۵ هزار تومانی دریافت می‌کردند، یارانه جدید واریز شده است؛ مگر آنکه جزء دهک ۱۰ بوده‌اند و یارانه ۴۵ هزار تومانی دریافت می‌کردند که اکنون یارانه جدید برایشان واریز نمی‌شود. 

وی همچنین درباره نحوه اعتراض مردم نسبت به دهکی که در آن قرار گرفته‌اند، افزود: مردم می‌توانند از طریق شماره تماس ۶۳۶۹ و یا ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ و یا سایت “حمایت” http://hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را نسبت به اینکه اشتباها دهک ۱۰ تشخیص داده شده‌اند، ثبت کنند. ورود به سایت حمایت و ثبت مشخصات در آن به معنی ثبت اعتراض است و اعتراض افراد به صورت سیستمی بررسی می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=61977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});