• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

جدول اجراهای جشنواره تئاتر خیابانی “سردریم” منتشر شد

  • کد خبر : 62360
  • 25 اردیبهشت 1401 - 11:30
جدول اجراهای جشنواره تئاتر خیابانی “سردریم” منتشر شد
یاز اکو - برنامه اجراهای جشنواره تئاتر خیابانی "سردریم" و رویدادهای روزشمار هفته فرهنگی سردرود اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر خیابانی سردرود، امیر مهروند، دبیر جشنواره ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دومین جشنواره تئاتر خیابانی سردریم پس از افتتاح موزه تاریخ و مردم‌شناسی شهرداری سردرود و نگارخانه استاد جعفر پاکدست سردرودی از ساعت ۱۷ روز ۲۸ اردیبهشت، در پارک آنالار با اجرای اولین نمایش، کار خود را رسماً آغاز می‌کند.

وی افزود: در این جشنواره ما هر روز چهار اجرای خیابانی خواهیم داشت که هر نمایش در روز دو بار در ساعت‌ها و مکان‌های متفاوت میزبان تماشاگران خواهند بود.

مهروند گفت: در دومین جشنواره تئاتر خیابانی سردرود گروه‌هایی از تبریز، مرند، اهر، ورزقان، بناب و سردرود حضور دارند که طی سه روز متوالی با اجرا در دو پارک آنالار و مره‌خونی سردرود با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بر اساس این گزارش دبیر جشنواره تئاتر خیابانی سردریم، همچنین در پایان تأکید کرد: جشنواره تئاتر خیابانی سردرود ۳۱ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۰:۳۰ در پارک آنالار با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.

گفتنی است هفته فرهنگی سردرورد نیز طی روزهای اول تا سوم خرداد در قالب روزشمارهایی تحت عناوین «سردرورد، بانوان، فرهنگ، هنر»، «سردرود، تابلو فرش دستباف، گوجه سبز» و «سردرود، دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و مقاومت» با برنامه‌های مختلف و نمایشگاه‌های صنایع دستی و … میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=62360

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});