• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

احداث درمانگاه تامین اجتماعی در هریس

  • کد خبر : 62482
  • 25 اردیبهشت 1401 - 18:15
احداث درمانگاه تامین اجتماعی در هریس
یاز اکو - با امضای تفاهم نامه تخصیص زمین وقفی بین اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر هریس درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در دیدار فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر هریس با وی، با اشاره به اقدامات این اداره کل در حوزه درمانی گفت: خدمت به مردم و به خصوص قشر نیازمند جامعه جزو رسالت‌های سازمان اوقاف بوده و حاضرهستیم از ظرفیت‌های اوقاف در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم.

 اختصاص زمین وقفی برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی در هریس گام مهم اداره کل اوقاف جهت حل مشکلات مردم این شهرستان بوده و قطعا این چنین اقداماتی درسایر شهرستان‌ها هم با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در اولویت قرار دارد.

آقای جلیل‌وند فرماندار هریس نیز گفت: در شهرستان هریس حدود ۲۴ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که متاسفانه این جمعیت از دریافت خدمات رایگان درمانی تامین اجتماعی در خود شهرستان محروم هستند و نمی‌توانند از این خدمات بهره ببرند.

 امروز توافق و تفاهم نامه‌ای بین فرمانداری، اعضای شورای شهر هریس، شهرداری، اداره کل اوقاف و اداره کل تامین اجتمامی جهت احداث درمانگاه تامین اجتماعی در هریس برقرار شده و از این پس کار‌های اداری احداث این درمانگاه را پیگیری خواهیم کرد تا با کمک دستگاه‌های اجرایی، درمانگاه مدنظر ساخته شده و مردم بتوانند از خدمات رایگان درمانی استفاده کنند.

وی با اشاره به پیگیری نماینده مردم اهر و هریس برای ساخت این درمانگاه، گفت: از روزی که در شهرستان هریس حضوریافتم، اداره اوقاف شهرستان یکی از اداراتی بوده که در زمینه توسعه شهرستان همکاری تنگاتنگ و مسئولانه داشته است.

وی در خاتمه از همکاری مدیرکل اوقاف استان آذربایجان شرقی و رئیس اداره اوقاف هریس در راستای کمک به اجرایی شدن طرح احداث درمانگاه تامین اجتماعی هریس قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=62482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});