• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری چهارمین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان‌شرقی خبر داد

  • کد خبر : 62763
  • 27 اردیبهشت 1401 - 18:20
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری چهارمین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان‌شرقی خبر داد
یاز اکو - "سیدقاسم ناظمی" گفت:‌ اداره ﻛﻞ ﻓﺮﻫﻨﮓ و ارﺷﺎد اﺳﻼﻣﻲ اﺳﺘﺎن آذربایجان شرقی با همکاری معاونت اﻣﻮر ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ وزارت ﻓﺮﻫﻨﮓ و ارﺷﺎد اﺳﻼﻣﻲ و ﻣﻮﺳﺴﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﻛﺘﺎب و ادبیات ایرانیان، چهارﻣﻴﻦ دوره اﻧﺘﺨﺎب ﻛﺘﺎب ﺳﺎل اﺳﺘﺎن را در سال 1401 برگزار می‌ﻧﻤﺎﻳﺪ.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ وی از ﻧﺎﺷﺮان، ﭘﺪﻳﺪآورﻧﺪﮔﺎن، ﻣﺘﺮﺟﻤﺎن و ﻣﺼﺤﺤﺎن دﻋﻮت کرد تا دو ﻧﺴﺨﻪ از آﺛﺎر ﺧﻮد را ﻛﻪ ﺑﺮای اوﻟﻴﻦ ﺑﺎر در سال ۱۴۰۰ ﻣﻨﺘﺸﺮ کرده‌اﻧﺪ ﺑﻪ ﻫﻤﺮاه ﺑﺮگ اعلام وصول ﺑﻪ دﺑﻴﺮﺧﺎﻧﻪ اﻳﻦ روﻳﺪاد ارﺳﺎل ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هدف از برگزاری جایزه کتاب سال را شناسایی و معرفی نویسندگان فعال و ارتقای سطح کیفی نشر استان، حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و مصححان و متخصصان کتاب استان، ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی و حفظ و استقلال و هویت فرهنگی عنوان کرد.

براساس این گزارش کتاب‌های ارسال شده می بایست کمک درسی و افست نبوده و دارای برگه اعلام وصول باشند.

همچنین این فراخوان شامل تمامی موضوعات ده‌گانه دیویی و کودک و نوجوان و کتابهای زبان ترکی می‌باشد و ﻛﺘﺎب‌ﻫﺎی ﻧﻮﻳﺴﻨﺪﮔﺎن ﻏﻴﺮﺑﻮﻣﻲ در ﺻﻮرﺗﻲ در اﻳﻦ دوره داوری و ارزﻳﺎﺑﻲ ﻣﻲﺷﻮﻧﺪ ﻛﻪ ﻣﻮﺿﻮع و ﻣﻀﻤﻮن ﻛﺘﺎب درﺑﺎره اﺳﺘﺎن آذربایجان شرقی باشد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ مردادماه جاری به آدرس تبریز، نرسیده به چهارراه آبرسانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، اداره امور فرهنگی، دبیرخانه جایزه کتاب سال استانی ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۵۷۸۴۰ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=62763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});