• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

رسانه و مطبوعات نقش غیرقابل انکاری در توسعه یک جامعه دارد

  • کد خبر : 63178
  • 30 اردیبهشت 1401 - 17:00
رسانه و مطبوعات نقش غیرقابل انکاری در توسعه یک جامعه دارد
یاز اکو - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه و مطبوعات نقش غیرقابل انکاری در توسعه یا عدم توسعه یک جامعه ایفا می کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، صدیف بدری در آئین اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اردبیل با بیان اینکه مطالبه گری سرلوحه کار خبرنگاران استان اردبیل بوده، اظهار کرد: رسانه و مطبوعات نقش غیرقابل انکاری در توسعه یا حتی عدم توسعه یک جامعه ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ادارات و مدیران نباید انتظارات روابط عمومی بودن اصحاب رسانه را داشته باشند، گفت: اگر قرار بر برداشتن گام‌های بزرگ برای رسیدن به پیشرفت باشد، قلم و حضور آگاهانه فعالان عرصه خبر و رسانه می‌تواند به تحقق اهداف این گام‌ها کمک کند.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مطالبه گری سرلوحه کار خبرنگاران استان اردبیل بوده و در سایه زحمات خود موجب ایجاد تسهیل در بحث شفاف‌سازی امورات شده‌اند، لذا ورود افراد متخصص و دغدغه‌مند به عرصه رسانه همواره تأثیر مثبت در جامعه داشته است.

بدری تصریح کرد: میلیاردها دلار یارانه پنهان در کشور داریم و هدفمند سازی یارانه و مردمی‌سازی یارانه باید در اولویت برنامه‌های دولت باشد و ما نیز در مجلس برای تحقق این هدف و همچنین تدوین برنامه هفتم توسعه، در کنار حفظ مطالبه‌گری، در کنار دولت خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=63178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});