• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

اعضای شورای شعر و موسیقی آذربایجان‌شرقی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشخص و معرفی شدند

  • کد خبر : 63822
  • 03 خرداد 1401 - 17:35
اعضای شورای شعر و موسیقی آذربایجان‌شرقی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشخص و معرفی شدند
یاز اکو - "مهداد کرباسی"، محمد ملکی‌اصل"، "ناصر عطاپور"، "قادر رودکیان"، "الناز سعادت‌بخش" در حوز‌ه موسیقی و "امیرعلی آذرطلعت" و "ایوب شهبازی" در حوزه‌ی شعر به عنوان اعضای شورای شعر و موسیقی استان معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ در نشست انتخاب اعضای این شورا، “مهداد کرباسی”، محمد ملکی‌اصل”، “ناصر عطاپور”، “قادر رودکیان”، “الناز سعادت‌بخش” در حوز‌ه موسیقی و “امیرعلی آذرطلعت” و “ایوب شهبازی” در حوزه‌ی شعر به عنوان اعضای شورای شعر و موسیقی استان معرفی شدند.

اعضای یاد شده با توجه به دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تاسیس شورای شعر و موسیقی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشخص شده‌اند.

گفتنی است بررسی و ارزیابی محتوایی اشعار، ابزار و آلات و فرم اجرای موسیقی، حمایت از تولیدات موسیقی بومی و محلی، کمک به اعضای شورای فنی نظارت بر موسیقی استان، کمک به انجمن موسیقی استان و بررسی محتوا و نظارت بر کیفیت اجرای عمومی موسیقی در استان از جمله وظایف این شورا محسوب می‌شود.

همچنین کیفی سازی موسیقی بومی مهمترین رسالت این شورا بوده و اعضای شورای شعر و موسیقی که از فرهیختگان این حوزه هستند، با نگاه تخصصی، آثاری که ارائه می شوند را مورد بررسی قرار داده و آثار باکیفیت و نیز منطبق بر فرهنگ اسلامی و ایرانی را برای اجرای عمومی تایید می‌کنند.

در این نشست همچنین اعضای شورای یاد شده نیز به ارائه دیدگاه های خود در رابطه با هنر موسیقی و شعر و فرآیند ارزشیابی آثار در استان پرداختند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=63822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});