• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
گزارش امروز بازار خودرو؛

رکود معاملات در بازار خودرو / کاهش ۵ میلیونی قیمت شاهین + جدول

  • کد خبر : 64845
  • 10 خرداد 1401 - 19:00
رکود معاملات در بازار خودرو / کاهش ۵ میلیونی قیمت شاهین + جدول
یاز اکو - بازار خودرو این روزها حال و روز مشخصی ندارد و همین موضوع از مسببان اصلی رکود شدید بازار خودرو است. این بازار که از ابتدای سال شاهد جهش های قیمتی چند ده میلیون تومانی بود، دو هفته ای می شود که ابتدا روندی کاهشی را در پیش گرفت و چند روزی است که شاهد ثبات قیمتی هستیم. حالا باید دید پس از تزریق اولین گروه از خودروهای قرعه کشی شده در سامانه تخصیص خودرو به بازار و نهایی شدن آئین نامه واردات چه سرنوشتی در انتظار قیمت ها خواهد بود؟

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اقتصاد آنلاین، پژو ۲۰۶ امروز بدون تغییر ۳۰۵ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ نیز بدون تغییر ۳۵۵ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما همانند روزهای گذشته بدون تغییر، ۴۱۰ میلیون تومان معامله می شود. قیمت نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰، با ادامه توقف روند رو به رشد، امروز بدون تغییر ماند و ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ هم چند روزی است با ثبات قیمتی پیش می رود، ۴۰۱ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی دو روزی است که بدون تغییر ۲۹۰ میلیون معامله می شود. همین خودرو در نسخه دوگانه سوز، طبق روال این هفته بدون تغییر قیمت ۳۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ دیروز و امروز بدون تغییر ۳۸۰ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU7 بدون تغییر بود و ۳۱۴ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۲۰۰۸ هم پس از ۲۰ میلیون تومان جهش در این هفته به ثبات رسیده و ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان معامله می شود.

سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر همان ۳۰۵ میلیون تومان دیروز قیمت خورد و به روند با ثبات قیمتش ادامه می دهد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ امروز هم بدون تغییر بود۴۰۲ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک هم بدون تغییر ۵۱۰ میلیون تومان قیمت خورد.

تارا اتوماتیک ۵ میلیون تومان کاهش داشت و ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای اما بدون تغییر همان ۴۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت رانا پلاس بدون تغییر ۲۹۹ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای هم بدون افزایش ۳۲۵ میلیون تومان قیمت خورد.

پراید ۱۱۱ همچنان بدون تغییر است و ۲۰۳ میلیون تومان قیمت می خورد. نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر ۱۸۲ میلیون تومان معامله شد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ هم بدون تغییر ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ با ثبت ۱۰ میلیون تومان کاهش، ۳۴۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو شاهد ۲ میلیون تومان کاهش دیگر بود و ۲۱۸  میلیون تومان معامله شد.

سایناEX دنده ای هم بدون تغییر ۲۱۸ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک امروز هم بدون تغییر قیمت، ۲۰۵ میلیونی ماند. نسخه صندوقدار هم بدون تغییر ۱۹۴ میلیون تومان معامله شد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۷۵ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون کاهش دیگر همراه بود ۳۸۵ میلیون تومانی شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=64845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});