• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
همزمان با سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان:

برقراری میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 64901
  • 11 خرداد 1401 - 9:24
برقراری میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو در آذربایجان شرقی
یاز اکو - همزمان با سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی، شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان آذربایجان شرقی با بر پایی میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو در باشگاه ورزشی آذرآب، آماده رسیدگی به درخواست ها و پاسخگویی به سوالات مردمی خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزارت نیرو، بازرسین ارشد و مدیران و معاونین صنعت آب و برق استان ضمن استقرار در محل میزخدمت واقع در باشگاه فرهنگی ورزشی آذرآب در خیابان تختی. نرسیده به خیابان کریمخان زند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه یازدهم و دوازدهم خرداد ماه از ساعت ۸ تا ۱۸ در خدمت مراجعین محترم خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان آذربایجان شرقی ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای پاسخگویی به مردم شریف استان و در قالب شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان آذربایجان شرقی، مدیران، معاونین و بازرسان پنج شرکت آب منطقه‌ای آب و فاضلاب برق منطقه ای توزیع برق آذربایجان شرقی و توزیع برق تبریز و نمایندگان وزارت نیرو با حضور در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی سوالات و درخواست های مردم خواهند بود.

مهندس یوسف غفارزاده افزود: علاوه بر میز خدمت ارتباطات مردمی یاد شده، مردم شریف استان می توانند در صورت عدم امکان مراجعه به میز ارتباطات مردمی، با شماره ۱۱۱ از طریق سامانه الکترونیکی سامد تماس گرفته و موضوعات خود را مطرح نموده و منتظر دریافت پاسخ باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=64901

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});