• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
رئیس جامعه اصناف اردبیل:

با وجود تأمین اعتبار، راه و شهرسازی اردبیل تا کنون کاری برای بازآفرینی بازار تاریخی این شهر انجام نداده

  • کد خبر : 65139
  • 12 خرداد 1401 - 12:45
با وجود تأمین اعتبار، راه و شهرسازی اردبیل تا کنون کاری برای بازآفرینی بازار تاریخی این شهر انجام نداده
یاز اکو - رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل گفت: متاسفانه بهانه‌های مختلف بازسازی بازار تاریخی اردبیل به تعویق انداخته و تاکنون هیچ اقدامی در راستای احیا و بازسازی آن انجام نشده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، سعید ایرانی‌جم بعدازظهر سه شنبه دهم خردادماه در جمع بازاریان اردبیلی با اشاره به وضعیت بازار تاریخی اردبیل اظهار کرد: متأسفانه بازار تاریخی اردبیل که یکی از پر رفت و آمدترین مکان‌های استان به شمار می‌رود در آستانه فروپاشی است و بهانه‌های مختلف مسئولین بازسازی بازار تاریخی اردبیل به تعویق انداخته و تاکنون هیچ اقدامی در راستای احیا و بازسازی آن انجام نشده است.

وی با بیان اینکه عملیات مرمت و احیای این بازار به دغدغه مهم اهالی بازار تبدیل شده، گفت: با وجود تأمین اعتبار ۱۶ میلیارد تومان از محل بازآفرینی شهری به اداره کل راه و شهرسازی اردبیل برای احیا و مرمت بازار تاریخی اردبیل، تعلل راه و شهرسازی در پرداخت بودجه مرمت بازار اردبیل به میراث فرهنگی یکی از موضوعاتی است که نیاز است در این زمینه روشنگری انجام شود.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل بیان کرد: اجرای طرح توسعه بازار تاریخی از دیگر دغدغه‌های بازاریان است که شهرداری به عنوان مجری پروژه تعیین شده و مقرر شده است این طرح پس از تصویب در شورای فنی اجرایی شود که برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف مورد نظر و انجام تمهیدات لازم در این زمینه امری لازم و ضروری است.

ایرانی جم ادامه داد: خطر جدی در کمین شهروندان است؛ حادثه اخیر متروپل قلب تمام ایرانیان را به درد آورد؛ ما اگر دیر اقدام کنیم حادثه‌ای به مراتب بدتر از متروپل در انتظار اردبیلی‌ها خواهد بود.

وی افزود: باید در راستای رفع مشکلات بازاریان و اصناف و نیز کمک به توسعه آن‌ها مورد توجه باشد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یافته و با رفع مشکلات موجود ارائه خدمات به آن‌ها را رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=65139

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});