• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5

طرح های تولیدی و حمایتی از محرومان بانک ملی همزمان با سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 65209
  • 12 خرداد 1401 - 15:15
طرح های تولیدی و حمایتی از محرومان بانک ملی  همزمان با سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی
یاز اکو - دکتر محمدنور آزادی معاون مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر خود به تبریز که رئیس جمهور و هیات عالی وزارت اقتصاد و دارایی را همراهی می کرد، در میز خدمت حضور یافت و ضمن تاکید بر حمایت های همه جانبه بانک از عموم اقشار جامعه، گفت: میز خدمت شنوای صدای مردم بوده و به عنوان یک اقدام ارزشی و انقلابی می بایست به عنوان الگوی مدیریتی کلیه مدیران قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، وی در ادامه افزود: حضور ریاست محترم جمهور، نویدبخش روح امید در جامعه بوده و مدیران نیز باید با تاسی از این اقدام در جهت رفع مشکلات مردم همت گمارند.

معاون بانک ملی ایران با همراهی عادل غلامی رییس بانک ملی استان آذربایجان شرقی نسبت به بررسی چند طرح تولیدی و توسعه ای اقدام و دستورات لازمه را صادر کرد.

دکتر آزادی در بخشی از جلسات مردمی، با مراجعه کنندگان که عمدتا از اقشار آسیب پذیر بوده صحبت کرده و در جهت گره گشایی امرار معاش آنها تمهیدات و تسهیلات خاصی را در نظر گرفت.

عادل غلامی نیز در حاشیه میز خدمت با تاکید بر رویکرد حمایتی بانک ملی استان گفت: میز خدمت بانک ملی به طور متناوب در محل های مختلف در معیت استاندار محترم برگزار شده و در راستای ایفای تعهدات اجتماعی خود قدم بر می دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=65209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});