• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
4
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

برنامه امسال، ۳۰ میلیون نفر ساعت آموزش در مشاغل آینده و دانش بنیان است

  • کد خبر : 65224
  • 12 خرداد 1401 - 15:30
برنامه امسال، ۳۰ میلیون نفر ساعت آموزش در مشاغل آینده و دانش بنیان است
یاز اکو - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ضمن این‌که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای موظف شده تا در سال جاری، ۳۰ میلیون نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در حوزه‌های دانش بنیان و مشاغل آینده اجرا کند، همچنین توسعه آموزش‌های منجر به اشتغال و رشد کارآفرینی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حجت الله عبدالملکی در خصوص سفر خود به استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: امروز به نمایندگی از آقای رئیس جمهور در خدمت مردم شریف شهرستان ورزقان بودیم تا ضمن بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی این شهرستان، در روند پیشرفت و مشکلات موجود قرار بگیریم تا هرچه سریع تر اقدامات لازم جهت مرتفع کردن مشکلات انجام گیرد.

وی با اشاره به بازدید از طرح تأسیسات معدنی مس سونگون، گفت: همچنین در جریان این سفر از مرکز تصفیه خانه آب شرب ۶۵ روستا بازدید به عمل آمد و در صورت تکمیل خطوط انتقال این طرح، آب بیش از ۶۴ روستا تامین می‌شود.

عبدالملکی با اشاره به ارتباط چهره به چهره با مردم ورزقان در راستای رسیدگی به مشکلات، افزود: همچنین با ۷۰ نفر از اهالی محترم شهرستان ورزقان دیدار داشتیم و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلاتشان قرار گرفته و پیگیری‌های لازم به عمل می‌آمد.

وی خاطرنشان کرد: فرماندار این شهرستان نیز مشکلات و مسائل موجود را مطرح کردند و ما نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را در اولویت کاری خود قرار خواهیم داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بازدید از مرکز نوآوری شهرستان ورزقان، تصریح کرد: این مرکز به تازگی در اداره آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان با همکاری و مشارکت پارک علم و فناوری و شرکت مس دایر شده است که شرکت‌های خلاق فناور و نوآور مستمر در این مرکز در راستای تقویت اشتغال دانش بنیان گام بر می‌دارند.

وی گفت: امیدواریم مسئولان شهرستانی مصوبات این جلسات را در اولویت کاری خود قرار داده و ما نیز در وزارت خانه پیگیری خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=65224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});