• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب شهری اهر

  • کد خبر : 66062
  • 21 خرداد 1401 - 11:00
اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب شهری اهر
یاز اکو - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب شهری شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محمد خانی در جمع مسئولان شهرستان اهر گفت: این اعتبار در راستای توسعه و تحت پوشش قرار دادن تمام نقاط شهری به شبکه فاضلاب می‌باشد که امیدواریم هرچه سریع تر مقدمات انتخاب پیمانکار توسط مسئولان ذیربط مشخص و تا دو سال آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهر تبریز از نظر توسعه شبکه فاضلاب شهری دومین شهر کشور می‌باشد، گفت: شهرهای اهر و سراب بالاترین سطح پوشش شبکه فاضلاب شهری را دارند که از طرف شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی برای تکمیل شبکه فاضلاب شهری اهر ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص می‌یابد.

خانی، در خصوص توسعه و اجرای فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر نیز افزود: به زودی این پروژه در دستور کار شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه اجرای این طرح به اعتبار کلان نیاز دارد، سعی خواهیم کرد اعتبار مورد نیاز را تهیه و نسبت به توسعه تصفیه‌خانه فاضلاب اهر گام های عملی برداریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: در شهرستان اهر ۲۰ درصد جمعیت به لحاظ این‌که در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنند از پرداخت هزینه معاف هستند که امیدواریم این تعداد افزایش یابند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=66062

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});