• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
فعالیت ۹ میز تجاری در آذربایجان‌شرقی

پایه‌ میزهای تجاری محکم‌تر می‌شود

  • کد خبر : 66707
  • 26 خرداد 1401 - 12:00
پایه‌ میزهای تجاری محکم‌تر می‌شود
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: فعالیت میزهای تجاری بستر فوق‌العاده‌ای برای توسعه همکاری های تجاری با کشورهای مختلف است که در این زمینه برای محکم تر شدن پایه میزهای تجاری استان باید اقدامات موثری انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ صابر پرنیان در جلسه عارضه‌یابی و تقویت میزهای تجاری استان افزود: باید در رابطه با توسعه فعالیت میزهای تجاری استان اقدامات ساختاری انجام شود چرا که این امر به نفع اقتصاد استان و فعالان اقتصادی بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت ۹ میز تجاری در آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر میزهای تجاری کشورهای آلمان، روسیه، سوریه، لهستان، عراق، آذربایجان، ارمنستان، چین و ترکیه در استان فعالیت می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به توانمندی های فعالان اقتصادی بخش خصوصی در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: نبود برنامه ریزی مناسب، نبود مدیریت و راهبردی واحد از جمله مسائل مطرح در این حوزه است بنابراین باید همفکری و شرکت در جلسات به صورت هفتگی را در اولویت اقدامات خود قرار دهیم.

آمادگی برای حمایت از فعالیت میزهای تجاری استان

پرنیان ضمن اعلام آمادگی برای حمایت و فراهم کردن بستری مناسب به منظور فعالیت های میزهای تجاری استان افزود: ایجاد بستر فیزیکی و ارایه خدمات در اتاق بازرگانی تبریز در توسعه فعالیت های میزهای تجاری تاثیر خوبی خواهد داشت.

وی ادامه داد: کارهای بسیاری می توان برای توسعه میزهای تجاری استان انجام داد ولی مسایل باید به موقع طرح شود تا پیگیری های لازم انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که باید جلسات را کاربردی تر و عملیاتی تر کنیم، افزود: حل مشکل دو معدن بزرگ استان و لغو عوارض صادرات محصولات فولادی از جمله اقدامات مهم سازمان صمت در مدت زمان کوتاه بود که اثرات مطلوب این اقدامات به اقتصاد استان بازمی گردد بنا بر این باید مسایل به موقع مطرح شود تا با پیگیری های مستمر نتیجه مطلوبی را داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=66707

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});