• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
مدیر ارشد بازاریابی شرکت«علی بابا»

بازار قدیمی تبریز نمونه کامل بازاریابی با اصالت است

  • کد خبر : 66826
  • 27 خرداد 1401 - 13:30
بازار قدیمی تبریز نمونه کامل بازاریابی با اصالت است
یاز اکو - مدیر ارشد بازاریابی شرکت«علی بابا» تاکید کرد: بازاریابی موفق بازاریابی با اصالت است که در آن بازاریاب با تمام توان به فکر مشتری و ارتباط دو طرفه با مشتری است و پیام های اصیل می دهد، نه اینکه قولی بدهد که نتواند به آن عمل کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، توحید علی اشرفی درسومین رویداد ملی بهارکارآفرینان استارتاپی درتبریزگفت: هنگامی که فردی کسب و کاری را آغاز می‌کند با سوالات متعددی از جمله چطور فروش خود را زیاد کنم؟ چطور مشتری های خود را افزایش دهم؟ چگونه مشتری های وفادار داشته باشم؟ نحوه قیمت گذاری محصولات و چگونگی گسترش کسب و کار مواجه است.

وی با بیان این مطلب گفت: در این شرایط ایده های زیادی از از جمله تبلیغات و برندسازی، اینفلوئنسر مارکتینگ، راه اندازی باشگاه مشتریان و ایجاد کمپین به افراد ارائه می شود در حالی که اصل داستان بازاریابی است.

اشرفی ادامه داد: اگر به قضیه بازاریابی شفاف تر نگاه کنیم متوجه می شویم که جواب خیلی از سوالات مطرح شده در بالا در بازاریابی نهفته است؛ چرا که بازاریابی با تکیه بر اصل «مدیریت ارتباطات سودآور مشتریان» در عین برنامه ریزی، سازماندهی و هماهنگی با ایجاد تعامل دو طرف در کنار سود به فایده نیز می‌اندیشد و علاوه بر مشتریان کل مردم را مدنظر قرار دارد.

وی با اشاره به تجربه چندین سال فعالیت در حوزه بازاریابی گفت: من به این نتیجه رسیده ام که عامل اصلی در بازاریابی، ارتباط انسانی با مردم است. به طوری که ارتباط با مشتری اگر منجر به تعامل سودآور شود در بلند مدت تداوم می یابد.

اشرفی گفت: نمونه بارز چنین تعاملی را در بازار قدیمی تبریز می توان یافت که به دلیل دارا بودن فروشندگان با اصالت که همیشه انصاف را رعایت کرده و خودشان ناظر بر خودشان بوده‌اند، به ارتباطی عمیق با مشتری انجامیده است. همین ارتباط با اصالت را می توان در بازاریابی و حتی در فضای بازاریابی دیجیتال پیاده کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=66826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});