• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

تعرفه برق کشاورزان همکار با برق تبریز در ایام پیک رایگان شد

  • کد خبر : 67078
  • 29 خرداد 1401 - 12:30
تعرفه برق کشاورزان همکار با برق تبریز در ایام پیک رایگان شد
یاز اکو - مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تبریز از رایگان شدن تعرفه برق کشاورزان همکار با این شرکت در طول ایام پیک تابستان 1401 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی با بیان مطلب بالا گفت: مشترکان محترم بخش کشاورزی در حوزه‌ی شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر می‌توانند با عقد تفاهم‌نامه همکاری با مدیریت توزیع برق شهرستان خود از برق رایگان برخوردار شوند.

حسامی ادامه داد: این مشترکان با عقدتفاهم نامه همکاری با شرکت و تعدیل بار مصرفی خود در ۵ ساعت اوج مصرف، از ۱۹ ساعت برق رایگان در روز برخوردار شوند.

وی افزود: استفاده ۱۹ ساعته از برق رایگان در ساعات غیرپیک از نظر اقتصادی مشوق بسیار خوبی برای مشترکان کشاورزی است و این مشترکان می‌توانند به‌راحتی با جابجایی ساعت مصرف خود پاداش همکاری دریافت کنند و امید است کشاورزان با درنظر گرفتن شرایط دشوار صنعت برق برای تأمین برق کشور در فصل تابستان همکاری لازم را با شرکت توزیع نیروی برق تبریز داشته باشند.

گفتنی است شرکت توانیر با صدور اطلاعیه‌ای از رایگان شدن برق کشاورزان همکار در مدیریت مصرف برق خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: “به منظور قدردانی و جبران زحمات و همکاری کشاورزان در مدیریت مصرف برق فصل تابستان امسال، امکان بهره‌مندی مشترکان محترم کشاورزی از برق رایگان در صورت همکاری با صنعت برق فراهم شده است.

شرایط در نظر گرفته شده به گونه‌ای است که کلیه‌ی کشاورزان محترم می‌توانند با عدم استفاده از برق چاه‌های کشاورزی به مدت ۵ ساعت در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۸ (که در تفاهم‌نامه همکاری درج می‌شود) و انتقال زمان آبیاری به ساعات دیگر، از برق رایگان در مابقی ساعات شبانه‌روز استفاده کنند.

عدم آبیاری در ساعات گرم روز، یکی از اصول علمی کشاورزی نیز محسوب می‌شود چرا که در این ساعات به دلیل گرمای هوا و تبخیر بسیار آب، ضمن اتلاف منابع آب و انرژی، باعث آسیب به گیاهان نیز می‌شود. از این رو کشاورزان محترم می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۱ و کسب اطلاعات بیشتر، ضمن انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و رعایت شرایط تفاهم‌نامه، از برق رایگان در ماه‌های خرداد تا شهریور بهره‌مند شوند.”

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});