• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

استاندار آذربایجان شرقی: استفاده از کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌ها کنترل می‌شود

  • کد خبر : 67104
  • 29 خرداد 1401 - 15:00
استاندار آذربایجان شرقی: استفاده از کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌ها کنترل می‌شود
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نصب کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌های استان، گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای ایجاد زیرساخت‌ها انجام شده است و به صورت مستمر و روزانه پشتیبانی فنی جهت شناسایی و احصای آسیب‌ها و مشکلات احتمالی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، عابدین خرّم روز یکشنبه در جلسه تنظیم بازار و توزیع عادلانه یارانه ها استان اظهار داشت: طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها با همت و همکاری شبانه روزی تمامی دستگاه های مسوولان و اتحادیه ها و انجمن های صنفی به صورت بسیار مناسب در استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: فعالیت زنجیره ای از تولید کننده، تامین کننده تا توزیع کننده بسیار خوب بوده به طوری که باعث شده آرامش کلی در سطح بازار حاکم شود و دستگاه های ناظر و نظارت کننده نیز همگی پای کار هستند.

خرّم گفت: سازمان صمت و جهاد کشاورزی استان اقدامات لازم را بسیار خوب و به موقع انجام دادند و از تک تک اصناف که با مردم ارتباط مستقیم دارند به دلیل همکاری مناسب تشکر می کنم .

وی اظهار داشت: مسوولان امنییتی و انتظامی نیز در بحث کشف قاچاق بسیار خوب عمل کردند و میزان بالای کشفیات نشان از جدیت ماموران امنیتی و انتظامی در پیشگیری از قاچاق کالا دارد که نگذاشتند این اقلام از استان خارج شود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: سازمان تعزیرات نیز به عنوان دستگاه اجرا کننده قوانین به خوبی پای کار بود و اقدامات مناسبی در سطح استان انجام گرفت که تمامی اقدامات در رسانه ها به اطلاع مردم رسید.

وی با اشاره به دیدار خود با تشکل های کشاورزی استان، افزود: برنامه ریزی و انسجام در پشتیبانی از تشکل های کشاورزی موجب شده این تشکل ها نسبت به گذشته با کمترین مشکلات روبرو باشند و بانک کشاورزی نیز عملکرد خوبی در این حوزه داشته است.

در ۷۰ روستای استان نانوایی وجود ندارد

خرّم با اشاره به اینکه در ۷۰ روستای استان نانوایی وجود نداشته و آرد خود را از بازار آزاد تامین می کنند، گفت: سازمان جهادکشاورزی و غله استان بایستی نحوه تامین آرد این روستاها را به صورت جدی پیگیری کنند تا دچار مشکل نشوند.

وی ادامه داد: وضعیت بازار به گونه ای است که اگر دستگاه های مسوول به جد پیگیر موضوعات نباشند هر آن احتمال مشکل وجود دارد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تمامی مسوولان استان در اجرای مهم ترین اهداف دولت برای ارایه خدمات دهی مطمئن، موثر و عادلانه پای کار هستند تا شاهد ایجاد رضایتمندی در بین اقشار مختلف مردم باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});