• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

متخلفان حوزه کالا و خدمات در آذربایجان شرقی پنج هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال جریمه شدند

  • کد خبر : 68051
  • 05 تیر 1401 - 15:00
متخلفان حوزه کالا و خدمات در آذربایجان شرقی پنج هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال جریمه شدند
یاز اکو - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در سه ماه نخست امسال متخلفان حوزه کالا و خدمات در استان، در واحدهای اجرای احکام به پرداخت حدود پنج هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، صمد حضرتی، روز یکشنبه افزود: این میزان جریمه به دنبال رسیدگی و مختومه شدن چهار هزار و ۹۶۸ پرونده تخلف از سوی واحدهای اجرای احکام در این حوزه صادر شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت پنج هزار و ۷۲ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات به واحدهای اجرای احکام وارد شده است و روند رسیدگی به ۳۰۸ پرونده تخلف در این حوزه نیز ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز به دنبال رسیدگی و مختومه شدن یک هزار و ۹ پرونده تخلف برای متخلفان در این حوزه حدود یک هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال جریمه صادر شده است.

حضرتی، ادامه داد: طی این مدت یک هزار و ۸۲ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به واحدهای اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۲۵۹ پرونده تخلف در این حوزه در جریان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال ۲۵۴ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شد، گفت: به دنبال رسیدگی به این پرونده ها برای متخلفان حدود سه میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

حضرتی، افزود: در این مدت ۲۵۴ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان به واحدهای اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۱۱ پرونده تخلف در جریان است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});