• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

بناب یکی از خیرپرورترین شهرهای کشور است

  • کد خبر : 68429
  • 08 تیر 1401 - 9:45
بناب یکی از خیرپرورترین شهرهای کشور است
یاز اکو - رئیس دانشگاه بناب، خیرین بنابی را از سرمایه‌های این شهرستان دانست و گفت: شهرستان بناب یکی از خیرپرورترین شهرهای کشور است و این عزیزان در حوزه مدرسه سازی، مسجدسازی، تجهیز بیمارستان، حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت و ... جزو سرآمدان کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، مجتبی عباسیان در نشست مجمع عمومی بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه بناب، ضمن اشاره مختصر به تاریخ و هدف از تشکیل بنیاد حامیان علم و فناوری در کشور، گفت: بنیاد حامیان علم و فناوری در سال ۹۴ توسط مسئولین وقت وزارتی تشکیل شد و هدف از تشکیل این بنیاد افزایش مشارکت همگانی و مردمی در اقدامات یاریگرانه، هدایای خیرین سخاوتمند و کمک‌های فردی و سازمانی را از بخش‌های مختلف جامعه جذب و به سمت علم و فناوری هدایت کند و نیت خیرین را به دقیق ترین شکل و شیوه ممکن برآورده سازد؛ همه‌ی جوامع پیشرفته، سرمایه گذاری در حوزه علم و فناوری را پایدارترین شیوه برای رفع مشکلات، اصولی‌ترین روش برای ارتقای سطح زندگی و اشتغال و تأثیرگذارترین راه برای اعتلای فرهنگ عمومی و علمی می دانند و ما اعتقاد راسخ داریم که مسیر سربلندی مستمر کشور عزیزمان ایران از طریق مشارکت همگانی در حوزه و موضوع علم و فناوری، پایدارتر و بنیادی تر محقق شود.

وی گفت: در دوره های قبل که بنده مسئولیت ریاست دانشگاه را بعهده داشتم، بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه تشکیل شد اما متاسفانه اهداف و اقدامات مورد نظر در حوزه خیریه ابتر ماند و از سایر دانشگاههای کشور که اقدامات تحسین برانگیزی انجام دادند، عقب ماندیم.

وی افزود: بناب یکی از سرآمدان آموزش عالی در سطح کشور است و در سفر چند روز پیش مقام عالی وزارت علوم به شهرستان بناب و دانشگاه بناب، وی از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی این دانشگاه ابراز رضایت کرده و اعلام کردند که دانشگاه بناب می‌تواند با تلاش و حمایت بزرگان شهر بعنوان یک مرکز آموزش عالی سرآمد در کشور مطرح شود.

گفتنی است؛ در ادامه اعضای بنیاد حامیان علم و فناوری به ایراد سخنرانی پرداختند و انتخابات اعضای هیات امنای این بنیاد پایان بخش این مراسم بود.

قربانعلی حقیقت دوست، یحیی داداش کریمی، عباس ممقانی، محمودی مشعوف، جواد نظام پرست، مقصود کفشنوچی، محسن اسعدی، بیک محمدپور بعنوان اعضای اصلی و علی البدل هیات امنای بنیاد و آقایان پاشازاده، رحیم پاکیزه خوی و سرمست بعنوان بازرسان اصلی و علی البدل هیات امنای بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه بناب انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68429

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});