• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

کالاهای اساسی از لحاظ پایداری و تامین در وضعیت مطلوبی قرار دارد

  • کد خبر : 68476
  • 08 تیر 1401 - 11:00
کالاهای اساسی از لحاظ پایداری و تامین در وضعیت مطلوبی قرار دارد
یاز اکو - وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه کالاهای اساسی با تلاش دولت اکنون از لحاظ پایداری و تامین در وضعیت مطلوبی قرار دارد، گفت: وزارت کشاورزی این خط مشی رابا حمایت رییس جمهور از تولیدکنندگان پیگیری می کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سیدجواد ساداتی نژاد سه شنبه شب امنیت غذایی را مهم ترین موضوع در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: اکنون در دنیا با افزایش قیمت کالاهای اساسی و سهمیه بندی این کالاها مواجه هستیم اما در ایران در مورد تامین کالاها و تولیداتی مثل گندم، گوشت قرمز، گوشت سفید و نهاده های دامی هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی همچنین در خصوص ظرفیت های کشاورزی شهرستان ملکان، گفت: این شهرستان به عنوان منطقه هدف و قطب کشاورزی در استان آذربایجان شرقی مطرح است. و با افزایش سرمایه گذاری شاهد توسعه بیشتر بخش مشاورزی در این شهرستان خواهیم بود.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به کمبود آب در کشور به خصوص در زمینه کشاورزی گفت: توسعه شهرک گلخانه ای می تواند گام موثری در این زمینه باشد و همت دولت هم بر این اساس قرار گرفته است.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه در سفر اخیر رییس جمهور به استان نیز در بخش کشاورزی توسعه شهرک های گلخانه ای مورد تاکید قرار گرفت، گفت: در شهرستان ملکان زیرساخت های لازم برای ایجاد شهرک گلخانه ای از قبیل آب، برق و گاز فراهم شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی، از کانال آبیاری مبارک شهر و شبکه‌های فرعی سد شهید کاظمی شهرستان ملکان بازدید و کانال یولقونلوی جدید ،قندهار ویوزباشکندی را نیز کلنگ زنی کرد.
وزیر جهادکشاورزی همچنین در این سفر از شهرک گلخانه ای ملکان که در ۶۰ هکتار در حال احداث است بازدید و در جریان روند احداث این شهرک قرار گرفت.

در سفر ساداتی نژاد به آذربایجان شرقی، معاونین و مدیران کل وزارتخانه جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی او را همراهی کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});