• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

بیمه رایگان درمانی و سلامت برای افراد نیازمند در نظر گرفته شده است

  • کد خبر : 68776
  • 10 تیر 1401 - 17:30
بیمه رایگان درمانی و سلامت برای افراد نیازمند در نظر گرفته شده است
یاز اکو - مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص توانمندسازی محلات کم برخوردار و حمایت ویژه از نیازمندان این محلات و همچنین پیرو سیاست‌های ابلاغی کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اجتماعی در شهرداری تبریز با مشارکت بیمه سلامت اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: جمعیت مورد هدف را شناسایی و با همه امکانات و پتانسیل‌های موجود در شهرداری، برای تحقق این امر در مناطق کم برخودار حضور می‌یابیم و با شناسایی این افراد و تحت پوشش قرار دادن آنها، این امر را محقق می‌سازیم.

وی افزود: با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرداری، فرهنگسراها و خانه‌های سلامت و ارتباط با دفاتر تسهیل‌گری و بکارگیری اتوبوس سلامت در مناطق مختلف شهر تبریز، با همکاری کارشناسان مربوطه اقدام به پوشش همگانی بیمه سلامت در شهر تبریز می‌کنیم.

وی تاکید کرد: با چاپ بنر و استفاده از بیلبوردهای شهری در جهت آگاه‌سازی و اطلاع رسانی همشهریان محترم، اقدامات لازم صورت می‌پذیرد و همچنین با توجه به اینکه مجموعه شهرداری دارای دو واحد درمانی کلینیک امام رضا(ع) و الغدیر است، طی قراردادی با بیمه سلامت، افراد تحت پوشش بیمه درمانی می‌توانند با پرداخت ۷۰۰۰ تومان حق ویزیت از خدمات درمانی این دو مجموعه بهره‌مند شوند.

وجود ۱۰۱ منطقه آسیب پذیر در استان و ۲۷ منطقه در تبریز

وحید مجیدی، مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی نیز در همین رابطه، تاکید کرد: در استان ۱۰۱ منطقه و در شهر تبریز ۲۷ منطقه آسیب‌پذیر موجود است که تحت شش صندوق روستایی، شهری، کارکنان دولت، کمیته امداد، مددجویان و سایر اقشار خدمات دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: سه دهک اول جامعه به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند و هزینه بیمه سلامت برای سه دهک اول رایگان است و دهک چهار ۱۰ درصد، دهک پنج و شش ۲۵ درصد، هفت و هشت ۵۰ درصد و نه و ده ۱۰۰ درصد است و هزینه کامل بر دهک ۹ و ۱۰ سالانه مبلغ یک میلیون و ۱۰۴ هزار تومان است.

مدیرکل بیمه سلامت در خاتمه افزود: درمان نازائی تحت حمایت بیمه سلامت قرار گرفته است و تا سقف ۵۰ میلیون تومان به بیماران و زوجین نابارور از سوی بیمه سلامت، خدمات ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});