• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

اختصاص ۷۸۵ هزار میلیارد ریال برای بهسازی و ایمن سازی جاده‌های اهر و هریس

  • کد خبر : 70274
  • 22 تیر 1401 - 12:00
اختصاص ۷۸۵ هزار میلیارد ریال برای بهسازی و ایمن سازی جاده‌های اهر و هریس
یاز اکو - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۷۸۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و ایمن سازی جاده‌های شهرستان‌های اهرو هریس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، احمد محرم زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در نشستی که با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور صورت گرفت مباحثی پیرامون ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط حادثه‌خیز راه‌های مواصلاتی، بهسازی و آسفالت‌ریزی و همچنین خط‌کشی جاده‌ها مطرح و دستورات لازم جهت تأمین اعتبارات لازم برای این طرح‌ها اخذ شد.

محرم زاده با اشاره به اینکه توسعه‌ی جاده‌های مواصلاتی شاه‌کلید رونق اقتصادی و گردشگری منطقه ارسباران است، افزود: راه‌های ارتباطی ایمن و استاندارد از مؤلفه‌های اصلی دستیابی به توسعه و پیشرفت یک جامعه است.

وی، از دغدغه‌های مهم مردم شهرستان‌های اهر و هریس را نبود راه‌های ارتباطی ایمن و استاندارد عنوان کرد و از مسئولان ارشد کشوری خواستار حل این مشکل شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس همچنین از تکمیل پروژه نیمه‌تمام روشنایی گردنه سامبران با اعتبار ۳٠ میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت‌ریزی محورهای مواصلاتی شهرستان اهر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، خط‌کشی راه‌ها با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط حادثه‌خیز راه‌های مواصلاتی اهر با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در اسرع وقت خبرداد.

محرم زاده در ادامه از اخذ دستور جداگانه برای بهسازی جاده‌های شهرستان هریس نیز خبر داد و گفت: در این راستا برای آسفالت شهر زرنق ۱۵۰ میلیارد ریال، تعریض پل محور هریس به مشگین شهر ۳٠ میلیارد ریال، آسفالت جاده اصلی بخشایش به کردکندی ۱۵٠ میلیارد ریال و خط‌کشی جاده‌های شهرستان هریس ۲٠ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی و دستور آن اخذ شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=70274

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});