• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

حدود ۷۰ درصد سبد هزینه خانوارها در زنجان مربوط به مسکن است

  • کد خبر : 70272
  • 22 تیر 1401 - 11:45
حدود ۷۰ درصد سبد هزینه خانوارها در زنجان مربوط به مسکن است
یاز اکو - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: مسکن یکی از مهمترین مسائل مهم جامعه است و هم اکنون ۶۰ تا ۷۰ درصد سبد هزینه‌ای هر خانوار به مسکن اختصاص می‌یابد که باید برای کاهش هرچه بیشتر این هزینه ها سیاستگزاری و برنامه ریزی کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سید محمد شعاعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بااشاره به وعده‌ دولت سیزدهم در خصوص تولید چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال افزود: تکلیف تمام دستگاه‌ها در زمینه ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن مشخص شده و مسائل موجود در خصوص تامین مالی و زیرساختها نیز رفع شده است.

شعاعی به اهمیت تزریق به موقع منابع مالی، تسهیلات پیش بینی شده و آورده متقاضیان برای تحقق وعده ها در این بخش تاکید کرد و یادآورشد: مبنای ساخت مسکن در نهضت ملی مسکن تسهیلات بانکی و آورده مردم است.

وی اظهار داشت: مولفه ها و پارامترهایی وجود دارد که در زمان و قیمت تمام شده واحدهای مسکونی تاثیرگذار است و تورم، آورده متقاضیان، تزریق به موقع تسهیلات بانکی همچنین شرایط آب و هوایی در خصوص روزهای کاری خود را نشان می‌دهد.

زنجان جزو استان‌های پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، در خصوص نهضت ملی مسکن در استان هزینه زیادی صرف می‌شود و منابع بانکی، بخش آورده مردم عدد بزرگی است و در این راستا باید به سمت و سویی برویم که به یک ثبات پایداری از بابت کاهش دغدغه هاو مسائل معیشت افراد برسیم و آن را جزو اهداف خود قرار دهیم.

شعاعی، زنجان را جزو استان‌های پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور عنوان و خاطرنشان کرد: ساخت مسکن با کمترین هزینه و کاهش قیمت تمام شده از اهداف مهم اجرای این طرح است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=70272

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});